25. juunist muutub sõnumite saatmine Tele2le kuuluvas portaalis Everyday.com tasuliseks.
Sõnumite eest saab hakata tasuma kahel erineval moel - võimalik on osta nädala pilet või tasuda ühekordsete sõnumite eest, teatas Tele2 Eesti.
Tele2 E-kommertsi direktor Andres Jõesaare sõnul on sõnumite hinnapakettide puhul arvestatud nii igapäevaste kasutajate kui väiksemate sõnumisaatjate vajadustega.
'Näiteks võimaldab nädalane pilet saata kümne krooni ja vastava arvu Everyday punktide eest nädal aega iga päev 10 lühisõnumit, mis teeb ühe SMSi hinnaks alla 15 sendi. Teenust saavad kasutada kõikide operaatorite kliendid,' sõnas Jõesaar.
Teine võimalus on osta SMS lühisõnumeid ühekaupa. Ühe sõnumi hind on 2 krooni, 35 sõnumi saatmise maksab 50 krooni. Sõnumi eest tasumine toimub portaalis ning summa liidetakse saatja igakuisele mobiiltelefoni arvele. Everyday punkte sellisel maksmisviisil kasutajal olema ei pea. Taoline maksemeetod on hetkel avatud EMT Airport"i ja Tele2 lepingulistele klienditele.
Andres Jõesaare sõnul on internetiteenuste muutumine tasuliseks paratamatus.
'Internetimaailm on tagasi tulnud vana majanduse reeglite juurde ning otsitakse reaalseid võimalusi kasumlikkuse tõstmiseks. Piisav tulubaas on vajalikuks eelduseks uute ja kvaliteetsete teenuste arendamiseks. On loomulik, et laialt kasutatav ja suuri ressursse nõudva teenuse eest tuleb ka selle kasutajatel teatud tasu maksta. Maailmast võib selliseid näiteid tuua näiteks Yahoo ja Hotmail, kes on muutnud osa oma teenustest tasuliseks. Ka Eesti järgib neid trende,' sõnas Jõesaar.
Samas kinnitas Jõesaar, et näiteks Everyday.com e-maili teenuse põhiosa jääb tasuta teenuseks.
Everyday.com on Eesti suurima kontaktidearvuga internetiportaal, mida Emori andmetel kasutab iga nädal ca 163 000 inimest. Everyday.com on orienteeritud eelkõige igapäevastele web-i ja mobiili ühistele kommunikatsiooniteenustele
(e-mail, sms, klubid, logod ja helinad, WAP).