• OMX Baltic−0,32%302,12
  • OMX Riga−0,19%867,77
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,71
  • OMX Vilnius1,05%1 208,22
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,14%8 566,68
  • Nikkei 2250,38%37 644,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,28
  • OMX Baltic−0,32%302,12
  • OMX Riga−0,19%867,77
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,71
  • OMX Vilnius1,05%1 208,22
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,14%8 566,68
  • Nikkei 2250,38%37 644,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,28
  • 22.07.02, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mitsubishi L200 ? tarbemaastur

Autosse sisse istudes hakkab kõigepealt silma keskkonsoolis kaldemõõdik, termomeeter ja aku tugevuse näidik. Esimene on tegelikult linnas sõites täiesti kasutu, kuid mägedes turnides võib mõnele huvi pakkuda, kui suure kaldega mäest üles saadi. Männiku karjääris sõitis auto kinni jäämata alla näidiku järgi 33 kraadisest künkast. Suuremat küngast sealt kahjuks ei leidnud. Tehase andmeil suudab masin üles ronida 35 kraadise kaldega mäest.
Standardvarustuses on auto keskkonsool tagasihoidlik, vaid topsihoidjad, õhu soojuse, tugevuse ja suuna reguleerijad, ohutulede lüliti ning tuhatoos. Lisaraha välkja käies saab aga ka raadio, kliimaseadme ja muud mugavused.
Juhi paremalt käelt leiab käigukangi kõrvalt ühe lisakangi, millega käib neliveo ja aeglusti sisselülitamine. Tagasilla lukustav nupp asub roolist vasakult. Vähemalt Männikul ei olnud liivasel pinnasel aeglustit ja tagasilla lukustamist kasutades probleemiks igalt poolt läbi ja üles ronida.
Standardvarustuses autol konditsioneeri ei ole, lihtsalt puhur, millest aga suvekuumuses suurt kasu ei olnud. 27 000 krooni makstes on võimalik aga konditsionner juurde tellida.
Nii peeglid kui ka aknad on elektriliselt reguleeritavad. Kusjuures ka tagumised istujad saavad soovi järgi akent üles-alla vaid nupule vajutades. Seda võimalust ei paku kõik sõiduautotootjadki.
L200 kandevõime on peaaegu 1,1 tonni, mis on vaid alla 100 kilogrammi vähem kui ühel võimsamal pickupil Ford Rangeril. Kahtlemata oleks kasulik, kui kastis oleksid konksud koorma kinnitamiseks. Ka tuli kasti lahtisaamiseks jõudu kasutada.
Vedrustus on Mitsubishil õnnestunud, see pole liiga pehme ega hakka asfaldil ebaloomulikult kõikuma. Samas saab sellega aga ka maastikul liikuda, ilma et sõitjad end ebamugavalt tunneksid.
Tagaiste on tavaliselt kahe istmereaga maasturitel kaasreisijate piinamiseks, testautos ei tulnud sealt ühtegi nurinat ka siis, kui seal kolm täismõõdus kodanikku istus.
Kereversioone on L200l kolm, kahe istmerea, kuid kaheukseline double cab, kahe istmerea ja neljaukseline club cab ja ühe istmereaga single cab. Mootorivalik piirdub kahega: 2,5 liitrise diisli ja 2,5 turbodiisliga.
Mis nii hea auto juures parem võiks olla? Kõigepealt väljumine. Et tegemist on kõrge sõiduvahendiga, liigub jalg autost välja astudes vastu keret. Nii on pükste määrimine kindlustatud. Kuna astmelaud asub kerele liiga lähedal ja ukse all, ei ole sinna väljumisel võimalik astuda.
Lisaks kuuldub esimest ja teist käiku sisse lükates tagasillas lõksatus, mis see oli, jäi selgusetuks. Õnneks helid kõrgemate kõikudeni jõudes kaovad.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele