• OMX Baltic−0,27%292,96
  • OMX Riga−0,6%910,57
  • OMX Tallinn−0,1%1 962,32
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,74
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,08%9 215,98
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,68
  • OMX Baltic−0,27%292,96
  • OMX Riga−0,6%910,57
  • OMX Tallinn−0,1%1 962,32
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,74
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,08%9 215,98
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,68
  • 26.07.02, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroliit muudab diislikütuse kalliks?

Liiguvad kuuldused, et Euroopa Liit võrdsustab kõigis oma 15 liikmesriigis diislikütuse hinna Saksamaa ja Soome hinnataseme järgi, mis on kõige kõrgem. Paljudes riikides on hinnatõus kuni 50. Seda olevat vaja teha ELi autovedajate konkurentsitingimuste ühtlustamiseks. Kui Eesti ühineb Euroopa Liiduga, siis, pannes kaks ja kaks kokku, tõuseb kõvasti ka meil müüdava diislikütuse hind. Niipalju siis lisaks eile avalikustatud eksperthinnangute juurde ELi plussidest-miinustest. Meie liitumisläbirääkijatel on jälle tööd juures, aga EL muutub ka ise, tihti meile ebasoodsas suunas.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele