Skinest Projekt ostab 18 miljoni eest uusi tsisternvagunieid

AS Skinest Projekt toob aastatepikkuse vaheaja järel Eesti raudteele 50 uut naftasaaduste veoks mõeldud tsisternvagunit.

Vagunid on toodetud Ukraina ühes suuremas vaguniehitustehases Krjukovskis. Vedurite soetusmaksumus on ligikaudu 18 miljonit krooni.

Vagunipartii ostuga jätkab AS Skinest Projekt investeerimispoliitikat uude raudteeveeremisse ? nii vagunitesse kui veduritesse. Uute tsisternvagunite kasutusperiood on 32 aastat, kusjuures kolmel esimesel aastal ei vaja vagunid iga-aastastst depooremonti. ?Kavatseme tegutseda raudteeäris pikemat aega ning oleme äri väljavaadete suhtes optimistlikud, seepärast investeerimegi ainult täiesti uude raudteeveeremisse. Uue tehnika ost on pikas perspektiivis ka tunduvalt efektiivsem ja tagab raudteel suurema turvalisuse?, selgitas vaguniostu tagamaid AS Skinest Projekt omanik Oleg Ossinovski.

2001. aasta novembris tõi AS Skinest Projekt Eestisse üle 14 aasta esimesed 2 uut ja Euroopa kõige moodsamat Tsehhi päritolu raskemanöövervedurit CME 3T, millest ühe ostis hiljem Edelaraudtee ja teisega teostab Skinest Projekt manöövertöid Eesti kõige kaasaegsemas Alexela Paldiski naftaterminalis.

Skinest Projekt AS on Baltikumi suurim raudteeveeremi tagavaraosade hankija. Ettevõte on asutatud 1992. aastal ning omab tütarettevõtet Lätis ning partner-ettevõtteid enamikes SRÜ riikides ning nii Ida- kui Lääne Euroopas. Firma tegevusvaldkondadeks on raudteeveeremile varuosade tarnimine, vedurite ning vagunite remont ja hooldus, vedurite rent ja manöövertööd, raudteede ehitamine ning hooldus. Firma omab kaasosalust Valga vagunidepoos.

Hetkel kuum