Lindaliini omanikud kaaluvad neile seni vaid halba kuulsust toonud uue kiirlaeva Tallinn-Helsingi liinilt ära võtmist.
Lindaliini juhataja Enn Rohula ütles, et ei tea veel, mis Linda Expressist peale järjekordset äpardust saab ja ühe võimalusena on kaalumisel selle mõnele teisele liinile tööle saatmine. 'Praegu paneme selle igal juhul seisma, ootame, kuni rahva viha ära lahtub,' lausus ta.
Kevadel rääkisid laevafirma juhid, et neil on kavas tellida veel teinegi kiirlaev ja see Rootsi liini sõitma panna. Teekonna Tallinnast Stockholmi läbiks selline laev kolme tunniga.
Rohula sõnul valgustas ajakirjandus eilset juhtumit vildakalt. 'Kuna mõõteriistad näitasid masina ebapiisavat jahutust, lülitasime ühe mootori igaks juhuks välja, sest kardame juba kõike,' selgitas ta juhtunut. Laev läbis vahemaa Tallinnast Helsingisse sellegipoolest pooleteise tunniga, kinnitas ta.
Kuna tagasi tulles oli pileti ostnud vähe reisijaid, otsustati need ära tuua tiiburiga. 'Suure laeva tõime vaikselt kõhu peal ära, sest kütust polnud mõtet kulutada,' rääkis Rohula. Tema sõnul kestis tagasitee 2,5 tundi.
Rohula ütles, et Lindaliin suudab väljakuulutatud graafikut täita ka oma kahe tiiburiga.
Linda Express läks Lindaliinile maksma 5,5 mln USD ja see valmis Peterburi tehases Almaz. laeval on ka aastane tootja garantii.
Seotud lood

5% aastaintress ja kord kvartalis intressimakse: võlakirju saab märkida kuni 30. maini