• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 05.09.02, 10:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Statistikaamet: juulis import juuniga võrreldes suurenes

2002. aasta juuniga võrreldes suurenes juulis import 4%, teatas Statistikaamet.
Import sisetarbimiseks suurenes 5%, kaupade sissevedu Eestis töötlemiseks vähenes 2%. Võrreldes 2001. aasta juuliga oli import 2002. aasta juulis 24% suurem.
Euroopa Liidu riikide osatähtsus impordis oli juulis 59% (juunis 60%) ja SRÜ riikide osatähtsus 9% (juunis 10%).
2002. aasta juuniga võrreldes suurenes peamiselt masinate ja seadmete (183 miljoni krooni võrra), transpordivahendite (97 miljoni krooni võrra), mineraalsete toodete (52 miljoni krooni võrra), paberi ja pabertoodete (28 miljoni krooni võrra) ning metalli ja metalltoodete (24 miljoni krooni võrra) import.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Samal ajal vähenes põllumajandussaaduste ja toidukaupade (144 miljoni krooni võrra), tekstiili ja tekstiiltoodete (27 miljoni krooni võrra) ning kummi- ja plasttoodete (15 miljoni krooni võrra) sissevedu.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele