• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 12.09.02, 12:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AIF: Berezovski autoafääri taga AvtoVazi kommertsdirektor

Vene ajalehe Argumentõ i Faktõ andmetel oli Berezovskile süüks pandava autoafääri taga tollane AvtoVazi kommertsdirektor Andrei Motshalkin.
Praeguseks juba kriminaalsete arveteklaarimistes hukkunud Motshalkin mõtles ja viis läbi nn autode reekspordi afääri.
Et ekspordiks minevate Zhigulide hind oli ametlikult kaks korda väiksem kui Venemaa turul realiseeritavatel, siis vormistati sadadele tuhandetele autodele dokumendid kui ekspordiks minevatele.
Need autod ei läinud piiri taha, vaid müüdi Venemaal, tehas sai ametlikult vaid ekspordihinna. Niimoodi teenisid edasimüüjad aastas umbes 150 mln dollarit. Berezovskile kuulunud LogoVaz oli üksnes tehase suurim autode edasimüüja.

Artikkel jätkub pärast reklaami

<#AiF=http://www.aif.ru/aif/1142/13_01.php>

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele