Turundajad hakkavad üha enam huvi tundma reklaami edastamiseks mobiiltelefonile, kirjutab homses Äripäevas EMT turundusdirektor Jüri Teemant.
EMT-s kannab see teenus nime MultiSMS ning teenib lisaks m-turundusele ka muid eesmärke, selgitab Teemant. Näiteks saadab E-Piim MultiSMS vahendusel oma piimatootjatele piima kvaliteediga seotud infot ning Põhja-Eesti Verekeskus edastab teateid doonoritele, kui nende veregrupi verest hakkab haiglate vajaduste katteks puudu jääma.
Kõigi kindlustusvõtjate unistus on Teemanti sõnul aga ilmselt see, kui kindlustuskomapnii neile poliisi peatse lõppemise kohta SMS-meeldetuletuse saadaks.
Tarbijaloteriide korraldajad on ammu avastanud, et pudelikorkide, siltide ja etikettide kogumisest efektiivsem on korraldada tarbijaloterii mobiili vahendusel: iga kaup saab koodi, mis tuleb saata SMSiga kindlale numbrile, klient saab vastuse loosimises osalemise kohta.
Tarbijate seas on suure populaarsuse võitnud m-turunduse vorm on võimalus tellida oma mobiiltelefonile logosid ja helinaid ? näiteks uue filmi või heliplaadi tunnusmuusikat, valimiste eel isegi partei logo... Ja nii üllatav kui see ka pole, kuid üldjuhul on inimesed valmis sellise reklaami ka kinni maksma, tasudes saadava logo või helina eest ise ? täielik turundajate unistus!