ASi United Motors müügidirektor Toomas Pärna ütles, et Cooper S erineb Mini varem turule tulnud mudelitest One ja Cooper eelkõige sportlikkuse poolest, seda väljendab nii sõiduki jõuallikas kui disain. ?Tänu oma erilisusele on MINI leidnud Eestis väikeautode kategoorias teadliku ostja, kes oskab hinnata nii disaini kui sõidukvaliteeti,? märkis Pärna. Seni on Eestis müüdud 15 Mini sõidukit, neist neli Cooperit ja juba ka üks Cooper S.
Sarnaselt MINI teistele mudelitele on lisaks meeldejäävale disainile pandud mudeli Cooper S juures suurt rõhku sõidu turvalisusele.
Sõiduki standardvarustuses on neli ketaspidurit, ABS, elektrooniline pidurdusjõu kontroll, samuti automaatne veojõukontroll (ASC+T), täiendavad õhkpadjad istmetes, eriline peakaitsesüsteem, selles sõidukiklassis unikaalne puuduliku kummirõhu indikaator. Lisavarustusena on võimalik autole paigaldada ka dünaamiline stabiilsuskontrolli süsteem (DSC) jpm.
Cooper S on MINI eksklusiivmudel, mis on varustatud 120 kW (163 hj) mootoriga, pöördemoment on 210 Nm ja maksimaalne kiirus 218 km/h, auto kiirendus 0-100 km/h on 7,4 sekundit. Keskmine kütusekulu 100 kilomeetri kohta on 8,4 liitrit. Saadaval on kolm lisavarustuse paketti - MINI-le omaselt maitsekate nimedega: salt, pepper ja chili.
MINI Cooper S maksab baasvarustuses 337 500 krooni.
BMW Grupp alustas kultusautoks kujunenud MINI tootmist 2001. aastal. MINI juures on säilitatud 20 sajandi 60ndatel aastatel turule tulnud mudeli disain ja kompaktne kere, integreerides samad väärtused uudsete tehnoloogiliste lahendustega. BMW Grupi jaoks tähendab MINI tootmine eeskätt uut väljakutset ja uusi kontakte ostjatega, kes ei kuulu traditsiooniliste BMW huviliste sekka. Tootmises on kolm MINI mudelit - MINI One, MINI Cooper ja MINI Cooper S, neist kaks esimest jõudsid Eestis müügile selle aasta kevadel.