• OMX Baltic−0,27%307,79
  • OMX Riga0,26%872,81
  • OMX Tallinn0,03%2 049,97
  • OMX Vilnius0,14%1 209,8
  • S&P 500−0,04%5 842,01
  • DOW 300,00%41 859,09
  • Nasdaq 0,28%18 925,73
  • FTSE 100−0,93%8 658,34
  • Nikkei 2250,47%37 160,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,24
  • OMX Baltic−0,27%307,79
  • OMX Riga0,26%872,81
  • OMX Tallinn0,03%2 049,97
  • OMX Vilnius0,14%1 209,8
  • S&P 500−0,04%5 842,01
  • DOW 300,00%41 859,09
  • Nasdaq 0,28%18 925,73
  • FTSE 100−0,93%8 658,34
  • Nikkei 2250,47%37 160,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,24
  • 20.09.02, 13:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Dell: korralik klienditeenindus on tähtsam tootehinnast

Arvutitootja Dell Ida-Euroopa regiooni juht John Miller rääkis kuidas Dell kasutab internetti B2B (ettevõttelt ettevõttele) müügikanalina.
Konverentsil 'Visioonist lahenduseni' ütles Miller, et järgmisel aastal tõuseb e-kommertsi käive 1640 miljardile dollarile, sellest on USAs umbes 700 miljardit dollarit. Tänavu on need numbrid vastavalt 900 miljardit dollarit ja üle 400 miljardi dollari.
?Kliendi jaoks on klienditeeninduse kvaliteet olulisem tegur kui toote hind,? ütles Miller.
Uuringu järgi nimetas klienditeeninduse kvaliteeti e-äri puhul olulisimaks teguriks 62% kasutajatest, järgmisel kohal on õigel ajal tarnimine, viimasel kohal aga toote hind (19%).

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele