Eelmisel nädalal suurendasid kõik suuremad lehed, välja arvatud Postimees, eelmise aasta sama nädalaga võrreldes reklaamimahtu.
Postimehes vähenes reklaamikülgede arv ligi 15 protsendi võrra. Teistest lehtedest suurendasid mahtu Äripäev 30, Eesti Ekspress 25, SL Õhtuleht 6 protsenti ja Eesti Päevaleht ühe protsendi. Kuuendat nädalat järjest oli turuliider Äripäev (24% viie lehe võrdluses), järgnesid Postimees (20%), Eesti Päevaleht (19%), Eesti Ekspress (19%) ja SL Õhtuleht (18%).
Reklaamiülevaate koostaja, meediaanalüütik Toomas Leito sõnul oli mahukaim kampaania eelmisel nädalal CitymarketŽil.
Võrreldes 2001. aasta 40. ärinädalaga suurenes reklaamimaht kokku 14,7 külge ehk 7,6 protsenti. Seega kolmandat nädalat järjest ületab tänavune tase mullust.
Septembrikuu reklaamikäive oli viiel lehel 19,6 miljonit krooni. Väljaannete kaupa Leito andmetel tulemused sellised: Äripäev 5,1 mln, Postimees 5,1 mln, Eesti Ekspress 4,1 mln, Eesti Päevaleht 2,9 mln ja SL Õhtuleht 2,4 mln krooni.
Lehtede 9 kuu käive oli võrreldes mullusega 6 protsenti väiksem.