70% e-äridest kasutavad otsepostitust meelitamaks külastajaid oma veebisaitidele, samuti toetavad oma saite trükitud turundusmaterjalidega.
Londonis Direct Marketing Show"l esitatud faktidest ilmneb, et ka sellised internetifirmad, nagu AOL, Egg, Freeserve, Last Minute kasutavad peamise ärigeneraatorina paberpostitust, et saavutada oma klientidega paremat ja tugevamat emotiosnaalset suhet, lausus Londonis viibiv Leo Expressi juhatuse esimees Ants Lusti.
43% USA firmadest leidis, et otsepostitus paberil on efektiivseim turunduskanal veebisaidi külastatavuse suurendamiseks. Vaid 27% pidas parimaks kommunikatsioonivahendiks internetti.
80% internetiäridest plaanib suurendada oma turundustegevuses paberotsepostituse mahtu järgneva 5 aasta jooksul, selgub Pitney Bowes`i uurimusest.
Enam kui 75% USA leibkondadest eelistas mullu saada informatsiooni uute toodete/teenuste kohta paberpostituse teel. Sealjuures ollakse märksa sallivamad soovimatu paberpostituse suhtes kui e-kirjade suhtes.
73% Suurbritannia avalikkusest lausa naudib otseposti oma postkastis kui see on neile mingil määral oluline, selgub Taylor Nelson uurimiusest.
E-maili väärtustavad need inimesed, kelle elukorraldus eeldab pidevat ringiliikumist. Briti postiteenistus Royal Mail tegeleb süsteemisrendusega, mis võimaldab saata posti konkreetsele persoonile, mitte aadressile.