• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    McDonald`s tõmbab restoranide avamist kokku

    McDonald`s rõõmustas investoreid väiksema arvu toitlustuskohtade avamise ja olemasolevatesse restoranidesse tehtavate suuremate investeeringutega.

    Kuigi kiirtoitlustuskett teatas seitsmendast kvartali kasumilangusest viimase kaheksa kvartali jooksul, aitas ettevõtte majandustulemus ja prognoosid tõsta eile McDonald`si <GR#US.MCD> aktsiat New Yorgi börsil 3,6%, tasemeni 18,95 dollarini.
    Siiski liigub aktsia oma viimase seitsme aasta madalaima taseme juures.
    2003. aastal lubas McDonald`s avada maailmas 600 hamburgerirestorani, mis on märgavalt vähem selle aasta 1300 restoranist ja 1996. rekordaasta 2000 restorani avamisest.
    McDonald"si peadirektor Jack Greenberg teatas eile analüütikutele, et töötajate koondamine on tõenäoline kuid ei öelnud millal ja kui palju kohti koondatakse.
    Paljud analüütikud on öelnud, et McDonald`s mis on pidevalt avanud uusi restorane, et oma käivet kasvatada, peaks pigem parandama probleemid oma olemasolevates restoranides.
    ?Me arvame, et lõpptulemusena peaks see tõstma restoranide müüki ja vähemalt säilitama rentaablust USAs ja Euroopas,? ütles Bank of America analüütik Andy Barish.
    Ta tõstis ka kiirtoitlustusettevõtte aktsia reitingut ?osta? peale.
    McDonald teatas, et avab sel aastal 90 mitte-hamburgeri restorani ja 2003. aasta koguni 150-175 sellist restorani. Ettevõtte lubas kahekordistada ka Chipotle restoranide aru, osutades mehhikopärase toitlustusketi headele tulemustele.
    Septembris lõppenud kvartali lõpus oli McDonald`sil kokku 1077 mitte traditsioonilist restorani.
    Kolmandas kvartalis teenis McDonald`s 486,7 mln dollarit (7,8 mld krooni) ehk 0,38 dollarit aktsia kohta kasumit, võrreldes möödunud aasta 0,42 dollarise kasumiga.
    Enda ja frantsiisi alusel töötavate toitlustusettevõtete koondkäive kasvas aastaga 3% ning ulatus kolmandas kvartalis 10,91 mld dollarini (175 mld kroonini).
    Selle aasta alguses tegutses Eestis kuus McDonalds`i restorani.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
PayPal lükkas Pinteresti ostujutud ümber
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
Soome president kohtub reedel Putiniga
Pärast Soome presidendi Sauli Niinistö tänast kohtumist NATO peasekretäri Jens Stoltenbergiga andis presidendi kantselei teada, et reedel kohtub Niinistö Moskvas Venemaa presidendi Vladimir Putiniga.
Pärast Soome presidendi Sauli Niinistö tänast kohtumist NATO peasekretäri Jens Stoltenbergiga andis presidendi kantselei teada, et reedel kohtub Niinistö Moskvas Venemaa presidendi Vladimir Putiniga.
Masina- ja metallitööstuse TOPi võitja: kogu sektor kukkus suurelt
Masina- ja metallitööstuse TOPi võitja, laevade remondi ja ümberehitusega tegeleva SRC Groupi juht Hannes Lilp ütles, et kuigi kogu sektor kukkus eelmisel aastal pandeemia tõttu suurelt, suutis ettevõte tänu pikaajalisele strateegiale häid tulemusi teha.
Masina- ja metallitööstuse TOPi võitja, laevade remondi ja ümberehitusega tegeleva SRC Groupi juht Hannes Lilp ütles, et kuigi kogu sektor kukkus eelmisel aastal pandeemia tõttu suurelt, suutis ettevõte tänu pikaajalisele strateegiale häid tulemusi teha.