Sulev Oll • 23 oktoober 2002

Täisteenusliising kogub Eestis toetajaid

AVIS Liisingu liisinguosakonna juhataja Argo Rebase sõnul on täisteenusliising muutunud Eesti firmade seas üsna populaarseks.

?Selle teenuse müügi esimestel aastatel olid valdavalt klientideks välismaiste firmade siinsed esindused või tütarfirmad, Eesti kliente oli suhteliselt vähe,? lausus ta. ?Tänaseks on see tendents muutunud.?

Huvi täisteenusliisingu vastu kajastub ka 8 aastat täisteenusliisingut pakkuva AVISe numbrites. Kui sellel aastal on portfellis 270 autot, siis eelmisel aastal 200, aasta varem vaid 170. ?Lisaks tuleb arvestada, et mitmed muudes riikides asuvad kliendid liisivad nüüd läbi sealsete esinduste,? sõnas Rebane.

AVIS nimetab oma märksõnana kliendikesksust/personaalsust. ?Me pole hakanud erinevaid tootepakette juurutama, vaid püüame pakkuda igale kliendile teenust vastavalt tema vajadustele,? rääkis Rebane. ?Selline lähenemine, arvestades uusmüüki ja juurdemüüki, on ennast igati õigustanud.?

Sellest nädalast turule toodud Hansa Liisingu täisteenusliisingut XXL nimetas Rebane kliendile mugavaks. Samas jääb õhku küsimus, et kas klient ka selles pakettide virr-varris orienteerub ja kui hea lahenduse ta enda jaoks leiab,? lausus ta.

Hetkel kuum