• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 11.11.02, 08:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Viimsi kavandab vormel-3 jaoks 100 miljoni kroonist rada

Viimsi vallavolikogu kehtestas detailplaneeringu, mille võimalus alustada vormel-3 sarjale sobiva autoringraja projekteerimist.
Esimese rahvusvahelistele nõuetele vastava auto- ja motoringraja ehituseks sobilik koht leiti Viimsi poolsaarelt, Randvere ja Leppneeme tee ristmiku lähedalt Lubja külast, kirjutab Postimees.
Varem asus keskelt lagedal metsaga ääristatud kinnistul Vene sõjaväeosa antenniväljak. Ajaleht Eesti Ekspress nimetas seda mahajäänud teede, transpordi ja kaubandusega paika hiljuti Vaeste-Viimsiks.
Tänavu veebruaris algatas Viimsi vallavolinik Lembit Tammsaar nüüdseks juba kehtestatud detailplaneeringu. Tammsaare sõnul on projekt järgus, kus teatepulk antakse ettevõtjaile, riigile ning spordiavalikkusele. ?On lootust, et riik hakkab toetama,? lausus ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimsi vallavalitsuse planeerimisosakonna juhataja Haldo Oravas ütles, et Eestis on aastakümneid räägitud võimalikust auto- ja motoringrajast, kuid tegudeni pole jõutud. Oravase sõnul on esialgne 100miljoniline hind oletuslik.
Üks projekti aktiviste, Miiduranna sadama aktsionär Aarne Jõgimaa ütles, et rada saab finantseerida ka osakaupa - esialgsetel arvutustel saab asfaldiosa valmis 15-20 miljoniga, infrastruktuurid saab hiljem jaokaupa juurde ehitada.
Jõgimaa sõnul võiks raja valmis ehitada riik, kuid ka riigi 50protsendiline osalus aitaks palju kaasa. Jõgimaa näeb järgmise sammuna konkreetse äriplaani ja oma ettepanekutega valitsuse poole pöördumist.
Üks valitsusliige, regionaalminister Toivo Asmer on ringraja kavaga kursis ning võimaliku ringraja asukoha oma silmaga üle vaadanud. ?Koht on suurepärane, jääb elamutest eemale ja puid pole ka vaja palju maha võtta,? kiitis Asmer. Tema sõnul on Viimsi perspektiivikam kui seni välja pakutud Harku, Väo ja teised karjäärid.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele