Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kauplused pakendavad juustu anonüümseks
Kauplustes muutuvad juustud sagedamini anonüümseteks kui avaturgudel, selgub Konjunktuuriinstituudi uuringust.
?Kauplustes valitseb juustude märgistamise suhtes isegi hullem olukord kui avaturgudel. Kauplused pakendavad juustu ja see muutub anonüümseks, kuid suured eestikeelsed nimed on peal,? rääkis Konjunktuuriinstituudi direktor Marje Josing. ?Kui maaletooja pakendil on väike märgistus, kust juust pärineb, siis kaupluste pakenditel märgistus maaletooja ja tootja kohta sootuks puudub.?
Epiima turundusjuht Meelis Lepp ütles, et juust muutub anonüümseks odavama hinnaklassiga kauplustes.
?Korralik ketikaubandus, Selver, Prisma jne, ei pakenda juustu kohapeal, vaid müüb ainult tootjate või teenusepakkujate pakendatud ja mitte anonüümseid tooteid,? lausus Lepp.