• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Traallaevad varjasid püügiandmeid

    Keskkonnainspektsioon tihendas novembris traalpüügi kontrolli, pöörates tähelepanu eelkõige kalapüügiandmete nõuetekohasele esitamisele.

    Merel ja sadamates kontrolliti üle neljakümne traallaeva, teedel vaadati üle kala transportivaid autosid. Kontroll hõlmas peamisi laevade randumiskohti Põhja- ja Lääne-Eestis, teatas keskkonnainspektsioon.
    Ligi veerand kontrollitud laevadest rikkus kalapüügiga seonduvate andmete esitamise nõudeid. Kalalaeva kapten on kohustatud kohe pärast traali tühjendamist tegema saagi kohta kande püügipäevikusse, pärast kala lossimist aga täitma lossimise deklaratsiooni.
    Kaheksal juhul oli laeva kapten jätnud püügipäevikusse kande tegemata, või oli sinna kirjutanud tegelikule püügile mittevastavaid andmeid. Viiel korral oli kapten jätnud nõuetekohaselt täitmata lossimise deklaratsiooni. Kahel korral oli püügipäevikusse tegemata nõutav märge alamõõdulise kala kaaspüügi kohta.
    Kirjeldatud väärtegude eest karistati kümmet laevakaptenit rahatrahviga 960-4200 krooni ning kolme kalapüügiettevõtet trahviga 600-10 000 krooni.
    Kalapüügipäeviku ja lossimise deklaratsiooni andmete põhjal peab kalapüügilubade andja arvestust toimuva püügi üle laevade kaupa. Püügipäeviku ja lossimise deklaratsiooni mittetäitmise korral avaneb loa omanikul võimalus varjata oma tegelikku saaki ning püüda rohkem kala, kui talle on loaga ette nähtud.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Bibikovide eksperiment: raha läks umbropsu Enefit Greeni
Äripäeva uue investeerimiseksperimendi peategelased Gerli ja Roland Bibikov on eksperimendist elevil nagu lapsed enne jõuluvana tulekut. Esimesele tehingule lendasid nad peale suure hurraaga, mis tegi kogenud investor Toomase korraks murelikuks.
Äripäeva uue investeerimiseksperimendi peategelased Gerli ja Roland Bibikov on eksperimendist elevil nagu lapsed enne jõuluvana tulekut. Esimesele tehingule lendasid nad peale suure hurraaga, mis tegi kogenud investor Toomase korraks murelikuks.
Soome president kohtub reedel Putiniga
Pärast Soome presidendi Sauli Niinistö tänast kohtumist NATO peasekretäri Jens Stoltenbergiga andis presidendi kantselei teada, et reedel kohtub Niinistö Moskvas Venemaa presidendi Vladimir Putiniga.
Pärast Soome presidendi Sauli Niinistö tänast kohtumist NATO peasekretäri Jens Stoltenbergiga andis presidendi kantselei teada, et reedel kohtub Niinistö Moskvas Venemaa presidendi Vladimir Putiniga.
Masina- ja metallitööstuse TOPi võitja: kogu sektor kukkus suurelt
Masina- ja metallitööstuse TOPi võitja, laevade remondi ja ümberehitusega tegeleva SRC Groupi juht Hannes Lilp ütles, et kuigi kogu sektor kukkus eelmisel aastal pandeemia tõttu suurelt, suutis ettevõte tänu pikaajalisele strateegiale häid tulemusi teha.
Masina- ja metallitööstuse TOPi võitja, laevade remondi ja ümberehitusega tegeleva SRC Groupi juht Hannes Lilp ütles, et kuigi kogu sektor kukkus eelmisel aastal pandeemia tõttu suurelt, suutis ettevõte tänu pikaajalisele strateegiale häid tulemusi teha.