• OMX Baltic0,47%300,39
  • OMX Riga−0,03%888,78
  • OMX Tallinn0,34%2 065,56
  • OMX Vilnius0,31%1 207,37
  • S&P 5000,14%6 268,56
  • DOW 300,2%44 459,65
  • Nasdaq 0,27%20 640,33
  • FTSE 1000,64%8 998,06
  • Nikkei 2250,04%39 474,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,07
  • OMX Baltic0,47%300,39
  • OMX Riga−0,03%888,78
  • OMX Tallinn0,34%2 065,56
  • OMX Vilnius0,31%1 207,37
  • S&P 5000,14%6 268,56
  • DOW 300,2%44 459,65
  • Nasdaq 0,27%20 640,33
  • FTSE 1000,64%8 998,06
  • Nikkei 2250,04%39 474,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,07
  • 17.01.03, 14:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ferrari avab Venemaal oma esinduse

Kompanii Ferrari, mille aktsiatest 90% kuulub autokontsernile Fiat Auto, kavatseb Venemaal avada oma esinduse, kirjutas Vedomosti.
Praegu vaatleb Ferrari juhtkond rohkearvulisi pakkumisi vene ja teiste maade kompaniidelt Venemaal ametliku sissetooja-kompanii loomiseks.
Vedomosti oletab, et itaallaste partneriks saab kompaniide grupp Mercury, mis on Venemaa suurim luksusklassi kaupade müüja.
Kultusmainega kompanii toodab aastas umbes 4000 autot, mille hind vastavalt mudelile on umbes 150 000 - 250 000 dollarit. Kõige massilisem Ferrari mudel - F360 Modena on Euroopas müügil hinnaga 145 000 dollarit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mercury on alla kirjutanud lepingule Bentley"ga, kuid ühtegi autot veel Venemaale toodud ei ole, müük algab veebruari lõpul.
Vene turule on luksusautodest jõudnud jõudnud Porsche, Rolls-Royce ja Maybach. Aston-Martin, Bugatti, Maserati, Lamborghini ja Lotus ametlikult esindatud ei ole. Nende sissetoomisega tegelevad eraisikud, kes tellivad ja ostavad masinaid ning vormistavad need ise tollis.
Ferrari ei tea, kui palju autosid suudab Venemaa turg vastu võtta. Lähiajal alustab kompanii vastavaid turuuuringuid.
Õlletootja Oleg Tinkov räägib, et kui ta 2001. aastal Ferrari ostis, küsis diiler temalt, kas Venemaal üldse on vaeseid inimesi? Tolle diileri sõnul olid 8 autot 10st ostnud vene keelt rääkinud inimesed. Samas ei kavatse Tinkov oma Ferrarit lähiajal Venemaale tuua. 'Sellega pole isegi Itaalias kuigi mugav sõita, aga Venemaal on halbade teede tõttu selle ekspluateerimine hullumeelsus', räägib õlletootja.
<#Vedomosti=http://www.vedomosti.ru/stories/2003/01/17-56-01.html>

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 2 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele