• OMX Baltic−0,19%298,97
  • OMX Riga0,07%891,39
  • OMX Tallinn−0,28%2 055,59
  • OMX Vilnius−0,01%1 206,2
  • S&P 500−0,01%6 296,79
  • DOW 30−0,32%44 342,19
  • Nasdaq 0,05%20 895,66
  • FTSE 1000,22%8 992,12
  • Nikkei 225−0,21%39 819,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,32
  • OMX Baltic−0,19%298,97
  • OMX Riga0,07%891,39
  • OMX Tallinn−0,28%2 055,59
  • OMX Vilnius−0,01%1 206,2
  • S&P 500−0,01%6 296,79
  • DOW 30−0,32%44 342,19
  • Nasdaq 0,05%20 895,66
  • FTSE 1000,22%8 992,12
  • Nikkei 225−0,21%39 819,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,32
  • 25.03.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Internetis ostmise kasv ähvardab jaemüüjaid

Aruanne näitab, et internetis sooritatud ostud moodustasid 6 Suurbritannia jaanuari jaemüügist. Internetikaubamajade käive kasvas detsembris 19 korda kiiremini kui traditsiooniline sektor.
Internetikaubamajade andmeil pöördusid paljud tarbijad, kes kasutasid nende teenuseid Jõulude ajal, uute ostude sooritamiseks tagasi, mis omakorda vähendas veelgi ostjate arvu traditsioonilises jaekaubanduses.
ONS kogus informatsiooni 80-lt internetikaubamajalt, sh. Bootsilt, BHS-lt, Motherscare´lt ja Next´ilt. Aruande järgi suurenes jaanuaris internetis ostmine 5, samal ajal kui traditsioonilistes kauplustes oli langus 44.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Interactive Media Retail Group tegevdirektori Jo Tuckeri sõnul on jaanuari kuu müügitõus selgitatav asjaoluga, et tarbijad leidsid internetis sobilikke tooteid, ent mitmete toodete ostu sooritamise lükkasid edasi jaanuari, mil algavad allahindluskampaaniad.
Internetikaubamajade arvates oli põhiliseks internetiostude ajendiks võimalus kiiresti ja lihtsalt võrrelda toodete hindu.
Autor: ÄP

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 29 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele