Tänavuse teede ja tänavate parandamise hooaja juhatavad Tallinnas juba aprilli viimasel nädalal sisse Lillekülas asuva Liblika tänava remonditööd.
Enamik tänavu remonditavaid objekte on ristmikud või suhteliselt väikese tähtsusega tänavajupid, kirjutab Postimees.
Vaid üks neist - Narva maantee taastus-ümberehituslõik - konkureerib tekkivate ummikute poolest Tallinna linnasüdames mulluste suurehitustega.
Narva maantee uuendatakse koos Mere puiestee, Pronksi ja Jõe tänavaga, ümber paigutatakse ka sealne trammitee. Ehitus on vajalik seoses Viru väljaku ümberehitusega. Sealne töö häirib liiklust kogu suve, alates mai lõpupäevist ja väldates augusti viimase nädalani.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samal ajal on remondis ka Narva maanteega paralleelselt kulgev Raua tänav, kus ehitatakse valmis sadevete kanalisatsioon, ning teisel paralleelil - Ahtri tänaval - kaevatakse mais-juuni tee üles, et ühendada tunnekollektoreid.
Üks sõidetavamaid ja olulisemaid remondilõike on kuumaastik Merivälja teel Pirita sillast Randvere teeni, kus praegu on liiklusohutuse tagamiseks piiratud sõidukiirust 30 kilomeetrile tunnis. See on üks tihemini lapitud ja kommunikatsioonide remondi tõttu sagedamini üles kaevatud tänavajuppe pealinnas.
Tiheda liiklusega Merivälja teed hakatakse parandama mai esimesel nädalal.
Teede ja tänavate kapitaalremondiks on selle aasta eelarves ligi 68 miljonit krooni ja aukude lappimiseks 30 miljonit krooni. Seda on kolm korda vähem kui eelmistel aastatel. 2001. aastal kulutas Tallinn teede kapitaalremondiks 135 miljonit ja ehituseks 105 miljonit krooni. 2002. aastal ehitati teid 232 miljoni krooni eest ja remonditi rohkem kui 100 miljoni krooni eest.