• OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 500−0,12%6 362,9
  • DOW 30−0,38%44 461,28
  • Nasdaq 0,15%21 129,67
  • FTSE 1000,01%9 136,94
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,81
  • OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 500−0,12%6 362,9
  • DOW 30−0,38%44 461,28
  • Nasdaq 0,15%21 129,67
  • FTSE 1000,01%9 136,94
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,81
  • 02.05.03, 09:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamituru nelja kuu liider on Postimees

Selle aasta nelja kuuga on ajalehtede reklaamituru liider kokku 21,7 miljonit krooni teeninud Postimees.
Meediaanalüütik Toomas Leito sõnul kasvas reklaamikäive mullusega võrreldes 13,4%. Eesti Ekspress teenis nelja kuuga kokku 17,8, Äripäev 17,1, Eesti Päevaleht 12,6 ja SL Õhtuleht 11,1 miljonit krooni.
Enamikel väljaannetest suurenesid ka müüdud reklaamimahud. Võrreldes 2002.a. nelja kuuga suurenes reklaamimaht 436 külge ehk 13,8%. Maht vähenes Eesti Päevalehel 3%, teistel suurenes: Postimehel 29,5%, Eesti Ekspressil 25,1%, SL Õhtulehel 11,2% ja Äripäeval 6,6%.
?Nii et reklaamiaasta esimene kolmandik on igati hea, tulemus on üle prognoositu,? kommenteeris Leito. ? Praegune tempo eeldab lehtede reklaamitulu tõusu sel aastal üle 10%.?

Artikkel jätkub pärast reklaami

Aprillitulemusi vaadates suurenes reklaamimaht mullusega võrreldes 211 külge ehk 23%. Peab arvestama, et Eesti Ekspress ilmus tänavu aprillis 5 numbrit mulluse 4 asemel. See annab umbes 5% täiendavat mahtu, selgitas Leito.
Tema sõnul torkab silma mahu ja käibe kasvu erinevus, mahu kasuks. See tähendab, et oluliselt on langenud ühe külje hind. ?Teiste sõnadega ? reklaami müüakse suure allahindlusega. Eriti puudutab see Postimeest,? rääkis ta. ?Kinnisvara inserdi tegemine ja meelelahutusasutuste reklaami suuremahuline sissetoomine eelkõige on oluliselt alandanud reklaamihindu. Postimehe ühe külje maksumus on üsna lähedal SL Õhtulehele, mis hoiab koos Eesti Ekspressiga üsna stabiilset hinnapoliitikat.?

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 17 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele