Hea näide, kuidas kasutati ?tavalist? kingitust andmaks edasi sügavama mõttega turundussõnumit, on Tele2 paari aasta tagune sügis-talvine kampaania, kus kasutati lihtsaid jääkraabitsaid autoklaaside puhastamiseks. Ühenduslüli jääkraabitsa ja internetiühenduse vahele loodi pealetrükitud sõnumiga, mis oli samuti lihtne ja lakooniline: ?Selgem visioon. Tele2?
Või nt Saku Õlletehase Saku Originaal Lighti kaubamärgi lansseerimise kampaaniaks tehtud kingitus. Valiti välja pehme plastmasskorpuses mõõdulint, mis oli hinnalt odav ja täiesti ?tavaline?. Sõnum, millega ühendati õlu ja mõõdulint, oli: ?Vähem kaloreid. Saku Originaal Light.?
Selliseid näiteid, kus energia suunatakse sõnumi väljatöötamisele, mitte erinevatelt reklaamkingituste tarnijatelt hinnapakkumiste võtmisele ja nende võrdlemisele, on veel.
Turundussõnumiks võib olla kas mingi huvitav tootega seotud lause, värss vm. Selle reklaamkingituse sõnumiga varustamine on võtmeküsimus kampaania eesmärkide saavutamisel ja eelistatumaks peaksidki saama need reklaamkingipakkujad, kes suudavad pakkuda mõlemat ? kinki ja slogan?it.
Eduka slogan?i väljatöötamise aluseks on kolmas mittefüüsiline komponent ? koostöö kliendiga. Teisisõnu, istutakse kliendiga koos ühise laua taha ja samastatakse ennast kliendi ees seisva probleemiga.
Peamine viga, mida kingituste müügi juures tihti tehakse on see, et ei tunta seda situatsiooni ja strateegiat, mille jaoks peaks pakkuma sobivaid ?relvi?. Koostöö kliendiga peaks aitama leida turundusstrateegiaga sobivad reklaamivahendid ja -sõnumid.
Neljas mittefüüsiline komponent on tehnoloogia ? erinevad sümboolika pealekandmise võimalused, mis muudavad füüsilise toote erinevaks teistest sarnastest artiklitest. Püsipartner on see, kes peab aitama leida ja soovitama tootele sobiva hinna ja kvaliteediga võimalusi, tundes kliendi vajadusi ja tema eripära. Samuti informeerima tehnoloogilistest uuendustest.
Viies komponent on kinkimise situatiivsus. Raske on näidata selle tähtsust, kuid a priori võib väita, et see on väga tähtis, sest see, kuidas kinki kasutada, määrab olulisel määral selle eesmärgi saavutamise võime. Kingitus ja selle nutikas kasutamine (kinkimine, saatmine jne) võimaldavad näiteks eristuda ja läbi murda sellest müügiesindajate vastu suunatud ignorantsuseseinast, sest kes ei sooviks koos töötada nutikate ja leidlike inimestega.