Citroen C2 tegi Genfi autonäitusel avalöögi ralliauto versioonina ning nagu arvata võis, on ka tänavasõiduversioon täpselt samasugune.
Tartu näituse ajaks on see auto Eestis ja kui arvestada, et Citroen C3 on üks enimmüüdud väikeautosid Eestis, siis võib ka tema veelgi väiksemast vennast, Citroen C2st, saada siinsel turul igati arvestatav müügiartikkel.
- Hind: hinnakiri koostamisel
Artikkel jätkub pärast reklaami
- Importija: AS Veho Eesti, Kadaka tee 72a, Tallinn
Euroopa aasta autoks kuulutatud Renault Megane?i müük on Eestis tõusude ja mõõnadega vaikselt siiski ülesmäge rühkinud, kuid loodetud läbilööki nagu mujal Euroopas pole siiani veel saabunud. Ehk juhtub see pärast septembris toimuvat Tartu moto-show?d, kuhu Renault tuleb välja suisa kahe uue Megane?i versiooniga korraga.
Lisaks senisele kolme- ja viieukselisele luukpärale saabub müügile ka sedaan- ja universaalkerega auto, ehk siis on meile oluliste mudelite valik peaaegu täiuslik. Puudu jääb veel vaid kevadel Genfis esitletud kupee-kabriolett, kuid selliste autode turuosa meie karmis põhjamaises kliimas on niikuinii sisuliselt olematu. Mida ei saa päris kindlasti öelda mahuka ja praktilise universaali kohta ning ka sedaankere on eestlastele alati meeltmööda olnud. Mõlemad autod on ka pisut traditsioonilisema disainiga, ehk need, kes seni uue Megane?i luukpära disaini liiga futuristlikuks hindasid, võivad oma suhtumist sellesse mudelisse vabalt muuta.
- Hind: hinnakiri koostamisel
- Importija: Autori AS, Mustamäe tee 12b, Tallinn; ABC Motors, Paldiski mnt 105, Tallinn
Renault Scenic oli esimene väike-keskklassi auto, mis end omal ajal n-ö täis puhus ja mullina Euroopa teedel veerema hakkas.
Säärane väikese mahtuniversaali kontseptsioon osutus sedavõrd edukaks, et peaaegu kõik autotootjad riburada pidi sama järele on teinud. Ja kui Volkswagen ja Ford alles nüüd oma ?maht-Golfi? ja ?maht-Focuse? turule toovad, läheb Scenic juba teisele ringile.
Õigemini isegi kolmandale, sest mõne aasta eest toimus tal üsnagi arvestatav mudeliuuendus. Kuid mitte siiski nii arvestavav kui nüüd, sest septembris Eestisse jõudev uus Renault Scenic kannab liignime II, ehk tegemist ametlikult teise põlvkonna Scenicuga, millel eelmisega pole väliselt enam midagi ühist.
Hetkel kuum
Hoiatusmärgid olid õhus aastaid tagasi
Artikkel jätkub pärast reklaami
- Hind: hinnakiri koostamisel, ca 240 000 kr
- Esindajad: Autori AS, Mustamäe tee 12b, Tallinn; ABC Motors, Paldiski mnt 105, Tallinn
Ford ja Volkswagen on oma väike-keskklassi põhjale ehitatavate mahtautode turuletoomisega viivitanud juba sedavõrd kaua, et paljud enam ei uskunudki, et need üldse kunagi müügile jõuavad.
Opel Zafira edu sundis aga sealseid insenere ja turundustegelasi otsustavaid samme astuma ning paari kuu eest jõudiski Eestisse VW Touran, septembris saabub ka Ford Focus C-Max.
Oma hinnalt ja olemuselt on need autod üsna võrreldavad, kui aga arvestada tõsiasja, et C-Max on esialgu saadaval vaid 1,8-liitrise mootoriga, millel 120 hj, ja tema hind algab esimese info põhjal 250 000 krooni piirimailt, siis on Fordil siiski mõningane edu. Nimelt on Volkswageni baasmudel, mille hind algab samuti 249 000 kroonist, astme võrra lahjema mootoriga, ehk 1,6-liitrine ja 102 hj.
Samas on Volkswagenil lai valik diiselmootoreid, mis Fordi mudelinimistust puuduvad sootuks. Kuniks pole teada Fordi täpset baasvarustuse nimekirja, on veel vara neid kahte omavahel võrdlema hakata.
- Hind: ca 250 000 kr
- Importija: Info-Auto AS, Pärnu mnt 232, Tallinn
Artikkel jätkub pärast reklaami
Aasta kaubiku 2003 tiitli pälvinud Ford Transit Connecti baasil ehitatud viiekohaline mahtuniversaal on esialgu saadaval 1,8-liitrise (115 hj) bensiinimootoriga ja 1,8 TdCi diiselmootoriga (90 hj).
Seni Eestis müügil olevatest kaubiku-sõiduauto kooslustest on see üks mahukamaid.
- Hind: alates 242 900 kr
- Importija: Info-Auto AS, Pärnu mnt 232, Tallinn
Autor: ÄP