Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Artiklite nimedel kasuta läbimõeldud süsteemi
Kui me just seda välja ei ütle, siis vähemalt mõtleme, et kui saamatu müüja on pandud kliente teenindama. Tegelikud põhjused on aga sageli hoopis mujal. Laoprogrammides avatakse igale artiklile omaette kaart. Sellel kaardil on hulgaliselt välju, kuhu sisestatakse konkreetset artiklit iseloomustav informatsioon. Erinevalt firmast võib neid kaarte (müüdavaid artikleid) koguneda sadu, tuhandeid, isegi kümneid tuhandeid. Loogiline, et sellise suure andmehulga puhul peab valitsema range korrapära. Eelnevalt nimetatud otsimise/leidmise probleemi põhjuseks on korrapära puudumine artiklitele nimede andmisel. Saab ju sageli ühte ja sama asja nimetada päris mitmeti. Müüja aga ei tea millise nime all on artikkel programmi sisestatud. Nii ta proovibki ühte, teist, kolmandat varianti, küsib juhatajalt jne.
Autor: Heiki Koov