• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,15%6 207,27
  • DOW 30−0,19%44 412,08
  • Nasdaq 0,58%20 320,77
  • FTSE 100−0,33%8 756,52
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,67
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,15%6 207,27
  • DOW 30−0,19%44 412,08
  • Nasdaq 0,58%20 320,77
  • FTSE 100−0,33%8 756,52
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,67
  • 22.12.03, 08:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Estonian Air ostab viienda lennuki

Estonian Air sõlmis möödunud nädalal liisingulepingu viienda Boeing 737-500 ostuks, mida esialgu kasutatakse asenduslennukina.
Lennufirma presidendi Erki Urva sõnul ei tähenda uue lennuki ost kohe seda, et lähemal ajal avatakse mõni uus lennuliin. Küll aga kaalutakse nende avamist kevadel, kirjutab Postimees.
'Veebruaris ja märtsis asendab uus lennuk meie Koitu ja Hämarikku, mis läbivad põhjaliku, kuu aega kestva tehnohoolduse,' lausus Urva.
Urva kinnitusel on praegu Boeingute ostmiseks äärmiselt soodne aeg, sest mitmed suured lennufirmad on oma lennukiparki vahetamas. Üheks selliseks on Air France, kes Estonian Airile tulevat 1998. aasta lennukit viimasena kasutas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Firma maksab lennuki eest umbkaudu 120 000-130 000 dollarit kuus, mis on ligi kaks korda vähem, kui sama lennuki liisingumakse oli veel mõne aja eest.
Kevadel peaks uue lennuki esmaseks ülesandeks olema praeguste liinide tihendamine. Täiendavaid lende vajaksid näiteks Londoni, Pariisi, Kopenhaageni ja Oslo liinid.
Samas ei ole välistatud, et kevadest hakatakse lendama mõnda uude sihtkohta. Üheks võimaluseks on näiteks lennuliin Müncheni. 'Samas kaalume me jätkuvalt Brüsseli-liini avamist, aga kummagi sihtkoha osas ei ole veel otsust langetatud,' rääkis Urva.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele