Elamuste ajastu lävepakul

Kaido Ojaperv 26. jaanuar 2004, 00:00

Tihti küsitakse, mida tähendab kvaliteetne teenindamine. Disney Instituudi raamatus on vastus olemas: ?Kvaliteetne teenindus tähendab oma külaliste ootuste ületamist ja detailidele tähelepanu pööramist.? Disney õpetab meile, kui oluline on tunda oma klienti, suuta näha tarbitavat teenust nii, nagu tema seda näeb, leida just nimelt talle sobiv lahendus.

Soovitan raamatut kõikidele, kes töötavad mõnes teenindusettevõttes. Raamat aitab näha oma ettevõtte kitsaskohti hoopis teises valguses. Lõppude lõpuks on ju kõikide ettevõtete eesmärk teenindada inimesi, kes nende tooteid ja teenuseid ostavad.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    06. December 2011, 19:34
    Otsi:

    Ava täpsem otsing