Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mullu vähenes interneti reklaamijate arv
Turundusnõukoja andmetel vähenes möödunud aastal internetis reklaamijate arv viie protsendi võrra.
Möödunud aastal oli internetis reklaamijaid kokku 2706, mis võrreldes 2002. aasta 2867 reklaamijaga on 161 reklaamija võrra vähem.
Suurim reklaamija on läbi aasta olnud traditsiooniliselt Hansapank.
Turundusnõukoja poolt jälgitavate keskkondade pingereas oli läbi 2003. aasta 5 edukamat reklaamikeskkonda ? Delfi, Everyday. Äripäev, EPL Online, BNS. Võrreldes 2002. aastaga pole pingerida suurt muutunud. Ainus muutus on see, et 2002. aastal esiviisikusse kuulunud Postimees langeb välja ja asemele tuleb Äripäev.
Olulisematest keskkondadest oli vaatluse alt väljas vaid Neti, kuna keskkonna reklaamimüügi omapära eeldab teistsugust metoodikat.
Autor: ÄP