• OMX Baltic−0,44%301,07
  • OMX Riga−0,61%881,51
  • OMX Tallinn−0,18%2 063,36
  • OMX Vilnius0,18%1 194,64
  • S&P 5000,43%6 008,44
  • DOW 300,43%42 398,74
  • Nasdaq 0,56%19 630,91
  • FTSE 1000,11%8 843,53
  • Nikkei 2250,9%38 885,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,59
  • OMX Baltic−0,44%301,07
  • OMX Riga−0,61%881,51
  • OMX Tallinn−0,18%2 063,36
  • OMX Vilnius0,18%1 194,64
  • S&P 5000,43%6 008,44
  • DOW 300,43%42 398,74
  • Nasdaq 0,56%19 630,91
  • FTSE 1000,11%8 843,53
  • Nikkei 2250,9%38 885,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,59
  • 25.02.04, 09:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maksu- ja tolliamet küsib oma tegevuse kohta hinnangut klientidelt

Maksu- ja tolliamet viib käesoleva aasta esimeses kvartalis läbi juriidilisest isikust klientide rahulolu ja ootusi mõõtva küsitluse.
Küsitluse valimisse sattunutele saadetakse 25. veebruaril e-postiga kiri palvega anda oma hinnang maksuhalduri tööle.
Küsitluse eesmärgiks on klientide rahulolu taseme uurimine seonduvalt uue struktuurireformiga, samuti hinnangu andmine maksumaksjate rahulolule käibemaksu automaatse tagastuse käivitamise eel.
Läbiviidava küsitlus annab ülevaate maksukohuslaste rahulolu ja rahulolematuse põhjustest ning selle tulemusena on võimalik kavandada konkreetseid tegevusi klientide paremaks teenindamiseks. Küsitluse tulemused pannakse üles ka Maksu- ja Tolliameti koduleheküljele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uuringu valimina kasutatakse avalikes andmebaasides, nagu Ärikataloog ja Eesti Kaubandus- ja Tööstuskoja liikmete andmebaas, avaldatud e-posti aadresse.
Maksu- ja tolliameti andmebaasides olevaid andmeid uuringu läbiviimiseks ei kasutata.
Maksu- ja tolliamet garanteerib, et klientide antud tagasisidet kasutatakse vaid teaduslikel eesmärkidel ja asutuse töökvaliteedi parandamiseks. Uuringu läbiviimisele on andnud toetava seisukoha ka Eesti Maksumaksjate Liit.
Maksuamet mõõtis klientide rahulolu viimati 2000. aastal. Edaspidi on kavas maksukohuslaste rahulolu mõõtma hakata regulaarselt.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 29 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele