• OMX Baltic0,19%293,37
  • OMX Riga0,31%913,61
  • OMX Tallinn−0,05%1 961,32
  • OMX Vilnius0,29%1 231,25
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,06%9 234,06
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,3
  • OMX Baltic0,19%293,37
  • OMX Riga0,31%913,61
  • OMX Tallinn−0,05%1 961,32
  • OMX Vilnius0,29%1 231,25
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,06%9 234,06
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,3
  • 25.02.04, 16:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ministeerium kutsub üles tõhusamalt kasutama ühistranspordi toetusi

Ministeerium kutsub nii maavalitsusi kui kohalikke omavalitsusi üles tõhusamalt kasutama ühistranspordi toetusi.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi hinnangul ei pöörata mitmes maakonnas piisavalt tähelepanu ühistransporditoetuste kasutamise efektiivsusele avaliku teenindamise lepingu alusel toimuvatel liinivedudel.
Liinivõrgu planeerimine maakonnas on sageli kaootiline - omavahel konkureerivad ja dubleerivad teineteist kohaliku omavalitsuse ning maavalitsuse poolt tellitud liinibussid, samale liinimarsruudile väljastatakse liinilubasid kommertsalustel toimuvatele vedudele.
Samuti on ebapiisav veotellija poolne järelvalve vedaja veokulude ja lepingu nõuete täitmise üle, avaliku teenindamise lepingutes ei pöörata näiteks piisavalt tähelepanu teenuse kvaliteedile.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ministeerium pöördus vastava märgukirjaga maavanemate poole, kus selgitatakse ka uusi põhimõtteid 2004. aasta bussiühistranspordi toetuste jaotuskava koostamisel, samuti palume informatsiooni riigi poolt eraldatavate toetuste kavandatavast kasutamisest ning avaliku teenindamise lepingu tingimustest.
Ministeerium ootab ka arvamusi ja ettepanekuid maakondlike ühistranspordikeskuste loomiseks ja tervikuna ühistranspordi efektiivsemaks korraldamiseks.
Eesmärgiks on ühtsete põhimõtete kehtestamine ühistranspordi korraldamisel ja toetussummade kasutamisel. Vastavad tegevused ja meetmed nähakse ette ministeeriumis koostamisel olevas ühistranspordi arenguprogrammis 2004- 2010.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele