• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 25.02.04, 16:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ministeerium kutsub üles tõhusamalt kasutama ühistranspordi toetusi

Ministeerium kutsub nii maavalitsusi kui kohalikke omavalitsusi üles tõhusamalt kasutama ühistranspordi toetusi.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi hinnangul ei pöörata mitmes maakonnas piisavalt tähelepanu ühistransporditoetuste kasutamise efektiivsusele avaliku teenindamise lepingu alusel toimuvatel liinivedudel.
Liinivõrgu planeerimine maakonnas on sageli kaootiline - omavahel konkureerivad ja dubleerivad teineteist kohaliku omavalitsuse ning maavalitsuse poolt tellitud liinibussid, samale liinimarsruudile väljastatakse liinilubasid kommertsalustel toimuvatele vedudele.
Samuti on ebapiisav veotellija poolne järelvalve vedaja veokulude ja lepingu nõuete täitmise üle, avaliku teenindamise lepingutes ei pöörata näiteks piisavalt tähelepanu teenuse kvaliteedile.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ministeerium pöördus vastava märgukirjaga maavanemate poole, kus selgitatakse ka uusi põhimõtteid 2004. aasta bussiühistranspordi toetuste jaotuskava koostamisel, samuti palume informatsiooni riigi poolt eraldatavate toetuste kavandatavast kasutamisest ning avaliku teenindamise lepingu tingimustest.
Ministeerium ootab ka arvamusi ja ettepanekuid maakondlike ühistranspordikeskuste loomiseks ja tervikuna ühistranspordi efektiivsemaks korraldamiseks.
Eesmärgiks on ühtsete põhimõtete kehtestamine ühistranspordi korraldamisel ja toetussummade kasutamisel. Vastavad tegevused ja meetmed nähakse ette ministeeriumis koostamisel olevas ühistranspordi arenguprogrammis 2004- 2010.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele