• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,21%38 320,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,21%38 320,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 09.03.04, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coca-Cola rahvale oma

Piinlik moment. Imre Sooääre sõnad kõrvus kõlamas: ?Tugevale rahvale ja vähemuse vahvale, kurbadele kujudele?? mõistan, et Coca-Cola rahva ärkamisaeg on käes! Nüüd näen, kust ?Tegelikkuse KesKuse? tegijad inspiratsiooni ammutasid, et eestlased enda eesnimed Coca-Cola vastu vahetaksid ja õnnelikuks Coca-Cola rahvaks saaksid.
Võid eitada, palju tahad. Ironiseerida. Rääkida, et tarbimisühiskond on oma piirid ületanud. Jama. Tegu on väga hea tööga, mis koondab ühte reklaami kõik brändi väärtused. Laulu sõnum on tegelikult väga soe ja seal pole sõnagi Coca-Colast. Sõnad seostuvad mõnujoogiga visuaalsete elementide kaudu, milleks on Coca-Cola pudelite detailid. Seega püsib kaubamärk meloodiast lummatud vaataja teadvuses ning sööbib sinna. Ja ennäe kui lihtsate ja väheste vahenditega selline tulemus saavutatakse.
Coca-Cola imagoklipp on hea näide, et reklaamiagentuur ei pea kõike alati oma vahenditega tegema ning teiste oma ala proffide kaasamisest sünnib ainult tulu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Made Rässa

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 25 p 0 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele