Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Coca-Cola rahvale oma
Piinlik moment. Imre Sooääre sõnad kõrvus kõlamas: ?Tugevale rahvale ja vähemuse vahvale, kurbadele kujudele?? mõistan, et Coca-Cola rahva ärkamisaeg on käes! Nüüd näen, kust ?Tegelikkuse KesKuse? tegijad inspiratsiooni ammutasid, et eestlased enda eesnimed Coca-Cola vastu vahetaksid ja õnnelikuks Coca-Cola rahvaks saaksid.
Võid eitada, palju tahad. Ironiseerida. Rääkida, et tarbimisühiskond on oma piirid ületanud. Jama. Tegu on väga hea tööga, mis koondab ühte reklaami kõik brändi väärtused. Laulu sõnum on tegelikult väga soe ja seal pole sõnagi Coca-Colast. Sõnad seostuvad mõnujoogiga visuaalsete elementide kaudu, milleks on Coca-Cola pudelite detailid. Seega püsib kaubamärk meloodiast lummatud vaataja teadvuses ning sööbib sinna. Ja ennäe kui lihtsate ja väheste vahenditega selline tulemus saavutatakse.
Coca-Cola imagoklipp on hea näide, et reklaamiagentuur ei pea kõike alati oma vahenditega tegema ning teiste oma ala proffide kaasamisest sünnib ainult tulu.
Autor: Made Rässa