Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Töötuid hakkab abistama juhtumikorralduse süsteem
Sotsiaalministeerium tutvustab teisipäeval uuest aastast töötute olukorda leevendama hakkavat juhtumikorralduse süsteemi.
Juhtumikorraldus hakkab tegelema nende inimestega, kes mingil põhjusel on tööturult pikemaks ajaks kõrvale jäänud, teatas ministeeriumi pressiesindaja.
Juhtumikorralduse põhimõtet aktiivse tööhõive ja sotsiaalhoolekande ühismeetmena tutvustavad ministeeriumi sotsiaalala asekantsler Riho Rahuoja ja tööala asekantsler Piret Lilleväli
Süsteemi eesmärk on vältida sotsiaalsete probleemide süvenemist ning pakkuda igale inimesele just tema vajadustest lähtuvat abi.
Juhtumikorralduse süsteemi käivitamine peaks tagama selle, et iga tööturult eemale jäänu on leidnud oma oskustele ja võimetel vastava töö või tegevuse.
Juhtumikorraldust asutakse järk-järgult rakendama tulevast aastast.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.