15. aprillil avatava Viru Keskuse logoks on firmasilt, mis sümboliseerib moodi, trendikust, shoppingut ja kaasaegset elustiili.
Logo juurde kuuluv slogan tutvustab Viru Keskust kui uut võimalust harrastus- ja profishoppajale.
Viru Keskuse juhatuse liikme Ants Vasara sõnul oli eesmärgiks leida sümbol, mis annaks edasi Viru Keskuse olemust - moekesksust, shoppingu- ja vaba aja veetmise rõõmu. 'Soovisime koondada emotsioonid, mis tekivad, kui me näeme moerõivaid vaateaknal, jalutame ostukeskuses või premeerime end uue kingapaariga', on Vasar keskuse kaubamärgiga rahul. Viru Keskuse firmasilti kujutav logo ehk 'tag' ja slogan 'uus võimalus harrastus- ja profishoppajale' annavad edasi ostukeskuse unikaalsust - seniolematud brändid, suurlinlik maailm, kvaliteetne ajaveetmisvõimalus.
Vasara sõnul on läbimõeldud positsioneering ja eristuv bränd ainus võimalus tihedas konkurentsis läbilöömiseks. 'Tänasel kaubanduskeskuste turul võidab see, kes leiab oma ni?i', rõhutas Vasar ning lisas, et ostukeskus peab suutma tarbijale luua enam lisaväärtusi. 'Meie valikuks oli moekaup ja nagu ütleb slogan, on keskus suunatud kõigile, kellele shopping südamelähedane', lisas Vasar.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Uue logo ehk firmasildi idee on Vasara sõnul võetud otse moest enesest. Moerõivaste puhul on laialt levinud kaubamärgile viitavad sildikesed, mis on õmmeldud riideeseme välimisele poolele õmbluskoha vahele. 'Tag' ei iseloomusta mitte ainult kalleid välismaiseid brände, vaid ka tuntud eestimaiseid kaubamärke.
Shoppingut, moodi ja kaubamärke sümboliseeriv logo leiab rakendust Viru Keskuse fassaadil, sisekujunduses, reklaamis ja dokumentidel. Sellel kevadel on logo vaarikpunane, kuid vastavalt hooaja moetoonidele võib selle värv muutuda.Viru Keskuse logo sündis Viru Keskuse juhtkonna, reklaamibüroo Euro RSCG Idea ja Soome reklaamieksperdi Jussi Mansukoski koostöös. Viru Keskuse positsioneerimisstrateegia väljatöötamine, brändimine ja visuaalse identiteedi loomine kestis ligi pool aastat.
Viru Keskuse ligi 30 000 m2 pinnal avavad aprillis uksed üle 70 erineva kaupluse ja söögikoha. Viru Keskuse avamisega jõuavad Eesti turule mitmed uued Eestis seniolematud kaubamärgid, samuti pakutakse juba tunnustuse pälvinud brände. Ostukeskuses hakatakse müüma selliseid kaubamärke nagu Mango, Jennifer, Bison, Pierre Cavallo, Nike Woman, Esprit, Sergio Taccini Terranova, Re-Reserved, LeeCooper, Marc O"Polo, Vero Moda, Diesel, Only, Seppälä, Jack Jones, Monton, Bastion, Klementi, Baltman jt.
Viru Keskus avatakse 15.aprillil. Viru Keskus on linnasüdames asuv unikaalne kaubandus- ja vaba aja keskus, mis ühendab kaubanduskeskuse, parkimismaja, bussiterminali, kultuuri ja vaba aja keskuse, elumaja, Sokos Hotel Viru ja konverentsikeskuse.