• OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,81%6 015,98
  • DOW 300,76%42 527,82
  • Nasdaq 0,9%19 623,2
  • FTSE 100−0,19%8 758,04
  • Nikkei 225−0,13%38 354,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,87
  • OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,81%6 015,98
  • DOW 300,76%42 527,82
  • Nasdaq 0,9%19 623,2
  • FTSE 100−0,19%8 758,04
  • Nikkei 225−0,13%38 354,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,87
  • 02.04.04, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Erakordne reklaamiöö avab eestiaegse luksuskino uksed

Kunagises luksuskinos Gloria Palace, praeguses Vene Draamateatris 8. aprillil linastuvas reklaamfilmiprogrammis Reklaamiõgijate Öö 2004 saab suurel ekraanil näha maailma parimaid ja halvimaid reklaamfilme, nautida meelelahutusprogrammi ja veeta aega koos reklaamimaailma inimestega pidutsedes.
Luksuskino Gloria Palace avati esmakordselt Vabaduse väljakul praeguse Vene Draamateatri hoones 1926. aastal. ?Kus sobikski paremini nautida filmiprogrammi kui mitte hubases luksuskinos,? põhjendab uudset kohavalikut korraldaja Katrin Kokk. Ta lisab, et ürituse juures on mõnus seegi, et filme ei pea just kinosaalis vaatama, vaid võib vabalt ringi liikudes ning veini maitstes programmi jälgida fuajeesse üles pandud ekraanidelt.
Maailma suurima reklaamfilmide kollektsiooni omaniku Jean Marie Boursicot? värske reklaamfilmiprogramm jõuab eestimaiste reklaamifriikideni juba kaheksandat korda. Uues kavas on üle 300 silmapaistva reklaamfilmi kogu maailmast. Kolme ja poole tunnine show pakub neist kireva valiku, samuti eksootilisi filmipalasid Aafrika riikidest ja Kaug-Idast.

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Maailmas toodetakse igal aastal sadu tuhandeid reklaamfilme, kuid suurem osa neist on ?need tavalised?, mille ajal tahaks kanalit vahetada või kööki võileiba tegema minna. Reklaamiõgijate Öö programmi on aga valitud mingis aspektis erilised ja silmapaistvad klipid,? selgitab Prantsusmaal programmiga tutvumas käinud Kalle Kingsepp. ?Selleaastaseks avaklipiks on pompoosne VISA krediitkaardi reklaamklipp, kus on kasutatud efekte, mis ehk isegi ?Matrixi? ärevamad hetked varjutavad.?
Uudsena sisaldab programm ka huvitavat ja harivat sotsiaalreklaamide valikut. On näiteks eraldi plokk sotsiaalreklaame, mis kutsuvad sõitma kaine peaga ja kasutama turvavööd. ?Huvitav on näha, kuidas neid kahte olulist sõnumit edastatakse läbi erinevate lähenemisnurkade. On selleks siis huumor, ehmatav reaalsus või üllatav võrdlus mõne samavõrd ohtliku tegevusega,? räägib Kingsepp.
?Näha saab ühtaegu nii ahhetama panevatest filmitrikkidest ja videoefektidest pakatavaid meistriteoseid kui ka meile primitiiv-koomilisena tunduvaid pesupulbri ja puljongikuubikute reklaame mõnedele Aafrika riikidele.?
Varasematel aastatel on show?d saatnud suur publikumenu ja piletid on ette välja müüdud. Luksuskinos Gloria Palace ? Vene Draamateatris ? on 660 istekohta, müüki läheb vaid 400 piletit. Seega pääseb seekordsele Reklaamiõgijate Ööle poole vähem reklaamihuvilisi kui varasematel aastatel.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 24 p 11 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele