Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Erakordne reklaamiöö avab eestiaegse luksuskino uksed
Kunagises luksuskinos Gloria Palace, praeguses Vene Draamateatris 8. aprillil linastuvas reklaamfilmiprogrammis Reklaamiõgijate Öö 2004 saab suurel ekraanil näha maailma parimaid ja halvimaid reklaamfilme, nautida meelelahutusprogrammi ja veeta aega koos reklaamimaailma inimestega pidutsedes.
Luksuskino Gloria Palace avati esmakordselt Vabaduse väljakul praeguse Vene Draamateatri hoones 1926. aastal. ?Kus sobikski paremini nautida filmiprogrammi kui mitte hubases luksuskinos,? põhjendab uudset kohavalikut korraldaja Katrin Kokk. Ta lisab, et ürituse juures on mõnus seegi, et filme ei pea just kinosaalis vaatama, vaid võib vabalt ringi liikudes ning veini maitstes programmi jälgida fuajeesse üles pandud ekraanidelt.
Maailma suurima reklaamfilmide kollektsiooni omaniku Jean Marie Boursicot? värske reklaamfilmiprogramm jõuab eestimaiste reklaamifriikideni juba kaheksandat korda. Uues kavas on üle 300 silmapaistva reklaamfilmi kogu maailmast. Kolme ja poole tunnine show pakub neist kireva valiku, samuti eksootilisi filmipalasid Aafrika riikidest ja Kaug-Idast.
?Maailmas toodetakse igal aastal sadu tuhandeid reklaamfilme, kuid suurem osa neist on ?need tavalised?, mille ajal tahaks kanalit vahetada või kööki võileiba tegema minna. Reklaamiõgijate Öö programmi on aga valitud mingis aspektis erilised ja silmapaistvad klipid,? selgitab Prantsusmaal programmiga tutvumas käinud Kalle Kingsepp. ?Selleaastaseks avaklipiks on pompoosne VISA krediitkaardi reklaamklipp, kus on kasutatud efekte, mis ehk isegi ?Matrixi? ärevamad hetked varjutavad.?
Uudsena sisaldab programm ka huvitavat ja harivat sotsiaalreklaamide valikut. On näiteks eraldi plokk sotsiaalreklaame, mis kutsuvad sõitma kaine peaga ja kasutama turvavööd. ?Huvitav on näha, kuidas neid kahte olulist sõnumit edastatakse läbi erinevate lähenemisnurkade. On selleks siis huumor, ehmatav reaalsus või üllatav võrdlus mõne samavõrd ohtliku tegevusega,? räägib Kingsepp.
?Näha saab ühtaegu nii ahhetama panevatest filmitrikkidest ja videoefektidest pakatavaid meistriteoseid kui ka meile primitiiv-koomilisena tunduvaid pesupulbri ja puljongikuubikute reklaame mõnedele Aafrika riikidele.?
Varasematel aastatel on show?d saatnud suur publikumenu ja piletid on ette välja müüdud. Luksuskinos Gloria Palace ? Vene Draamateatris ? on 660 istekohta, müüki läheb vaid 400 piletit. Seega pääseb seekordsele Reklaamiõgijate Ööle poole vähem reklaamihuvilisi kui varasematel aastatel.