Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Silberauto omanikud vahetasid aktsiaid

    Silberauto on põhiliselt tuntud Mercedese-müüjana.
    Kaldoja partner Arno Sillat, kellele varem kuulus üle 32 protsendi Silberauto aktsiatest, säilitas umbes 10protsendilise osaluse. AS Silbergroup, kus varem kuulus Sillatile 40% aktsiatest, läks aga täienisti Kaldoja ning temaga seotud firmade omandusse. Äripäevale teadaolevalt loobus Sillat ka oma suhteliselt väikesest osalusest ASis MB Autokeskus.
    Sillati kätte läks varasem Silberauto osalus ASis Mariine Auto, mis kaupleb Subarutega. Lisaks sai Sillat aktsiate eest rahalist kompensatsiooni, kuid summast osapooled ei räägi.
    Sillati väitel läks tema kätte ka Lätis tegutsev Mercedes-Benzi busside diilerfirma.
    Silberauto keeldus sellega seotud asjaolusid kommenteerimast. ?Silberauto jättis enda kätte DaimlerChrysleri kontserni autode maaletoomisõigused ning seda nii sõiduautode, veoautode kui ka tarbesõidukite osas, mille hulka kuuluvad ka bussid. Et ka Mistubishi kuulub sisuliselt samasse kontserni, jätsime nendegi autode müügi enda kätte,? rääkis Silberauto pressiesindaja Raivo Murde.
    Alates eelmise aasta märtsist kuni selle aasta aprillini sooritati Silberauto aktsiatega HEXi andmeil kokku seitse tehingut, Sillatile kuulunud Silbergroupi aktsiaid liigutati samal ajal viiel korral.
    ?Kinnitame, et tänavu 8. aprillil ei toimunud aktsiate vahetust Väino Kaldoja ja Arno Sillati vahel. Seda tehti juba eelmise aasta mais. 8. aprillil vahetasid aktsiaid AS Silberauto ja AS Silbergrupp omavahel,? sõnas Kaldoja Silberauto pressiesindaja vahendusel.
    Silberauto nõukogu liikmeks jäänud Arno Sillat väitis, et aktsiatehingute taga ei olnud erinevad arusaamad tema ja Kaldoja vahel. ?Minu soov oli pühendada rohkem aega mootorispordile, selle ajaloo uurimisele, motomuuseumi loomisele ja ka võimaliku uue ringraja ehitamisele,? ütles aprillis 40aastaseks saanud Sillat, kes tegutseb siiani aktiivselt motospordiga. ?Olen Silberautot aidanud vedada 13 aastat ning nüüd tekkis soov end muule pühendada.?
    Sillati sõnul oleks võinud tema võimalik passiivne roll Silberautos tekitada erimeelsusi Väino Kaldojaga, kes suuraktsionäri seisuses hoiab enda käes ka tegevjuhi ohje.
    Konkurendi Info-Auto juht ja omanik Viktor Siilats avaldas arvamust, et Sillati lahkumisega ei muutu Silbergroupis ja Silberautos suurt midagi. ?Sillat on juba üle aasta suhteliselt kõrval seisnud ning Kaldoja ajab asju väga aktiivselt,? ütles Siilats.
  • Hetkel kuum
TalTechi professor: miks Eesti lennundus tähendab raha tuulde loopimist
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
Cathie Woodi populaarsed ARK fondid vajuvad kiiresti: investorid lahkuvad miljardite dollaritega
2024. aasta esimestel kuudel nägi ARK 2,2 miljardi dollari suurust netoväljavoolu. Cathie Woodi juhitud fondi koguvarad on langenud kiiresti 11,1 miljardi dollarini, mis on vaid vari endisest hiilgusest.
2024. aasta esimestel kuudel nägi ARK 2,2 miljardi dollari suurust netoväljavoolu. Cathie Woodi juhitud fondi koguvarad on langenud kiiresti 11,1 miljardi dollarini, mis on vaid vari endisest hiilgusest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Rahandusministeerium plaanib suurendada lähetuste päevaraha
Rahandusministeeriumi plaani järgi tuleks suurendada lähetuste maksuvaba päevaraha piirmäära ja autokompensatsiooni, kuid erisoodustustes järele anda ei soovita.
Rahandusministeeriumi plaani järgi tuleks suurendada lähetuste maksuvaba päevaraha piirmäära ja autokompensatsiooni, kuid erisoodustustes järele anda ei soovita.
Maailmas pole sõjale veel nõnda palju kulutatud
Kaitsekulutused on kasvanud kogu maailmas üheksa aastat järjest, teatas Stockholmi rahuinstituut SIPRI iga-aastases raportis.
Kaitsekulutused on kasvanud kogu maailmas üheksa aastat järjest, teatas Stockholmi rahuinstituut SIPRI iga-aastases raportis.