• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 10.06.04, 10:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Estonian Air võib saada Star Alliance?i liikmeks

Soome Blue1 saamine maailma suurima lennundusühenduse Star Alliance?i regionaalseks liikmeks avab ühenduse ukse ka Estonian Airile.
Ühendusse kuulumine annaks Estonian Airile võimaluse pakkuda liikmesfirmade lende üle kogu maailma ja seda senisest soodsamatel tingimustel. Ühendusse kuuluvad 15 firmat lendavad kõigi kontinentide olulisematesse punktidesse, kirjutab Postimees.
«Star Alliance?i liikmestaatuseks oleme me liiga väike, küll aga oleksime huvitatud ühenduse regionaalse partneri staatusest,» ütles Estonian Airi president Erki Urva.
Eelduse selleks loob just ühendusse kuuluvate firmade juhtide eelmisel nädalavahetusel Singapuris tehtud otsus võtta regionaalseks partneriks vastu Soome lennufirma Blue1, kes on oma reisijate arvult võrreldav Estonian Airiga. Tegemist on SASile kuuluva ettevõttega, kes lendab Soome siselende ning üksikuid marsruute mujale Euroopasse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ka Estonian Air kuulub osaliselt SASile, kes ostis eelmisel aastal Maersk Airilt ettevõtte 49protsendise aktsiapaki.
SAS Grupi juhatuse liige Sören Belin ütles Singapuris Postimehele, et värske otsuse taustal on Estonian Airi võimalused avardunud. «Kindlasti tuleb seda kaaluda, sest ühendusele on oluline pakkuda võimalikult mitmekesiseid lendamisvõimalusi,» kinnitas ta.
Lihtsam oleks Estonian Airil ühendusse pääseda juhul, kui SAS omandaks firmas senisest suurema osaluse. Belini sõnul ei ole seda seni aga kindlasti plaanis, sest siis ei saaks firma enam lennata Moskvasse ja Kiievisse, kuid need sihtkohad on olulised ka SASile.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele