• OMX Baltic−0,81%299,94
  • OMX Riga−0,77%880,03
  • OMX Tallinn−0,35%2 056,17
  • OMX Vilnius0,12%1 193,99
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,58%8 791,8
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%89,79
  • OMX Baltic−0,81%299,94
  • OMX Riga−0,77%880,03
  • OMX Tallinn−0,35%2 056,17
  • OMX Vilnius0,12%1 193,99
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,58%8 791,8
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%89,79
  • 18.06.04, 09:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SLÕL: Õllesummer võib kesvamärjukest reklaamida

Eesti Lastevanemate Liit leiab, et Õllesummeri reklaamile joonistatud tegelased sarnanevad populaarse joonisfilmi «Lotte» omadega.
Lastevanemate Liit on veendunud, et napsitamisele keskendunud üritus, nagu Õllesummer seda on, ei tohiks end reklaamida multifilmikangelaste abil, kirjutab SL Õhtuleht.
«Leiame, et vabas ühiskonnas peab leiduma igaühele oma koht. Ruumi olgu ka õllefestivali jaoks. Ent multifilmitegelastega välireklaamid loovad paraku mulje, nagu oleks tegu lasteüritusega. Mis veel halvem: sedalaadi reklaam edastab sõnumit, nagu oleks õlletarbimine vajalik ja väärtuslik osa elust,» kurdavad vanemad ja kutsuvad Õllesummeri korraldajaid üles kodanikuvastutust näitama ja reklaamikampaaniat lõpetama.
Festivali pressiesindaja Eva Luigas ütles BNSile, et teadlikult pole korraldajad joonisfilmikangelasi kasutanud, ehkki reklaami on kujundanud kunstnik Heikki Ernits, kes on ka «Lotte» tegelaste looja. Luigase sõnul on Õllesummer kogupereüritus, kus on tegevust ka lastele. Alkoholi reklaamimise multifilmikangelaste abil reklaamiseadus keelab, kuid tarbijakaitseameti pressiesindaja sõnul pole meelelahutusürituse reklaam käsitletav alkoholireklaamina.

Artikkel jätkub pärast reklaami

«Sestap ei näe me vajadust hinnata, kas ürituse reklaamil on kasutatud konkreetse joonisfilmi tegelasi või lihtsalt joonistusi samalt kunstnikult.»

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 28 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele