• OMX Baltic−0,58%303,52
  • OMX Riga−0,26%890,25
  • OMX Tallinn−0,33%2 070,86
  • OMX Vilnius−0,41%1 194,16
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 100−0,39%8 850,63
  • Nikkei 225−0,89%37 834,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,85
  • OMX Baltic−0,58%303,52
  • OMX Riga−0,26%890,25
  • OMX Tallinn−0,33%2 070,86
  • OMX Vilnius−0,41%1 194,16
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 100−0,39%8 850,63
  • Nikkei 225−0,89%37 834,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,85
  • 05.07.04, 12:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lennufirmade hinnavõitlus teravneb

Tavalennufirmade ja odavlennufirmade vaheline võitlus reisijate pärast teravneb, ennustab Odavlennufirmade Liidu (ELFAA) peasekretär Jan Skeels.
ELFAA ühendab kümmekonda odavlennufirmat, kellele kuulub 204 lennukit ja ca 15% Euroopa lennuturust.
Nende põhivastase, Euroopa Lennufirmade Liidu (AEA) liikmeks on 31 lennufirmat 2500 lennukiga. AEA liikmesfirmad teenindavad aastas umbes 300 miljonit reisijat ja ELFAA liikmed 49 miljonit, kirjutab Dagens Nyheter.
Tavalennufirmad püüavad odavlennufirmade agressiivsusele vastata ühinemiste ja odavlende tegevate tütarfirmade loomisega, samuti piletite dumpinghinnaga müümisega, mis halvendab nende majandustulemusi. Tagatipuks püüavad ka t?arterlennufirmad kujundada endale odavlennufirmade mainet.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele