Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eramaal parkimise eest maksma ei pea

    Tallinna kommunaalameti parkimiskorralduse osakonna juhataja Aado Kuuse sõnul ei laiene Tallinna linnavolikogu kehtestatud tasulise parkimise määrus eravaldustesse. See kehtib ainult linna teede ja tänavate kohta, mille aluseks on teeregister.
    Seega: kui näiteks korteriühistu on hoovialuse maa erastanud, siis on juba ühistu enda otsustada, kuidas ta seal parkimist korraldab. Kas laseb seal seista kõigil soovijatel, paigaldab vastavad liiklusmärgid või tõkkepuu. Kui maaomanik soovib oma maatükil parkimise eest hakata raha sisse kasseerima, siis selleks peab ta esmalt registreerima end ettevõtjaks ning taotlema vastava loa linnaosavalitsusest ja linna liiklusteenistusest.
    Kuuse soovitab maaomanikel antud teemal tõsiselt mõelda, sest kui talle kuuluval maa-alal ei ole ühtegi parkimist keelavat liiklusmärki, tõkkepuud ega muud sarnast, võib seal südamerahuga parkida kes iganes, mitte keegi ei saa teda takistada.
    ?Isegi kui parkivad autod hakkavad omanikule närvidele käima, ei saa ta lasta neid lihtsalt niisama ära vedada, ega autoomanikku karistada. Äravedu käib ainult liiklustalituse spetsialisti koostatud akti alusel ja ainult siis, kui selles piirkonnas on vastavad lisatahvlid, mis hoiatavad äraveo eest,? selgitas Kuuse. Auto tohib ilma vastava liiklusmärgita liiklustalituse spetsialisti loal ära vedada üksnes siis, kui see segab tõsiselt teisi liiklejaid, näiteks on pargitud hoovivärava ette.
    Tallinna elanikud, kelle elukohaks on rahvastikuregistri alusel Tallinna kesklinn, saavad taotleda autole, mille tehnilises passis on tema nimi, tasuta parkimise kaarti. Seda saab taotleda ühele tänavale ja see tänav ei pea olema sama tänav, kus inimene elab. ?Kui inimene elab näiteks Viru tänaval, siis seal polegi kohta, kus autot parkida. Sellisel juhul valib ta ise, kas laseb kaardile märkida Mere pst või mõne teise tänava,? selgitas Kuuse.
    Kui inimene on mõne teise Tallinna piirkonna elanik, saab ta osta parkimiskaardi soodsamalt: kesklinna parkimiskaart maksab 1125 ning südalinna parkimiskaart 1875 krooni.
    ____________
    Falcki väljareklaamitud 21 piletimüügikohast laienenud parkimisalal sai sel nädalal pileteid osta vaid kümnes kohast, selgub linnavalitsuse koostatud aktist. Tallinna parkimiskorralduse osakond heidab Falckile ette sedagi, et tänavatel puudub igasugune teave parkimispiletite müügikohtade kohta ning vaid üks Hansapanga ees töötanud käsimüüja oli kontrollreidil uuest parkimiskorrast piisavalt informeeritud. Ülejäänute kohta seda öelda ei saanud.
    Falcki koduleheküljel on lisaks reklaamitavatele piletimüügikohtadele, kust tegelikkuses pileteid osta ei saa, ka muud eksitavat infot. Näiteks informeeritakse inimesi sellest, et südalinna piirkonnas on parkimine ööpäevaringselt tasuline ning sealsamas kõrval on link, mis suunab ostma 2500kroonist parkimise kuukaarti. Tegelikkuses on südalinnas parkimine tasuline samadel aegadel kui kesklinnaski, ehk E?R 7?19 ning L 8?15. Falcki parkimisinfo numbrilt 1911 antud teave südalinnas parkimise kohta osutus siiski tõeseks ning ilmselt oli tegemist kellegi näpuveaga. Falck lubas üleeilsel kohtumisel linnavalitsuses esinenud puudused kõrvaldada.
  • Hetkel kuum
Ekspert: ärme rabista kohustuslike e-arvete jõustamisega
Ettevõtetel tasub juba praegu lepingus paika panna arve esitamise viis, muidu võib valitsusest riigikogu menetlusse saadetud eelnõu järgi enese teadmata nõustuda e-arve esitamise kohustusega, kirjutab äriõiguse ekspert ja kauaaegne ettevõtjate õigusnõustaja, advokaadibüroo RASK partner Annika Vait.
Ettevõtetel tasub juba praegu lepingus paika panna arve esitamise viis, muidu võib valitsusest riigikogu menetlusse saadetud eelnõu järgi enese teadmata nõustuda e-arve esitamise kohustusega, kirjutab äriõiguse ekspert ja kauaaegne ettevõtjate õigusnõustaja, advokaadibüroo RASK partner Annika Vait.
Tallinna Sadama käive ja kasum langesid
Tallinna Sadama käive langes esimeses kvartalis ning kulude kasvu tõttu vähenes ka kasum.
Tallinna Sadama käive langes esimeses kvartalis ning kulude kasvu tõttu vähenes ka kasum.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Michal: Eesti tööstus kasvaks kliimaseaduse tuules kaks korda
Kliimaminister Kristen Michal räägib, milline on äsja kaante vahele saanud kliimakindla majanduse seaduse mõju Eesti ettevõtetele.
Kliimaminister Kristen Michal räägib, milline on äsja kaante vahele saanud kliimakindla majanduse seaduse mõju Eesti ettevõtetele.