• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,59
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,59
  • 03.09.04, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kliendiüritus kinnistab välismessilt saadud kontaktid pikaks ajaks

Välismessidelt kogutud paarikümnest kontaktist jõuab koostööni vaid mõne üksikuga. Kurdetakse, et messidelt on saadud kontakte ja nii mõnegi ettevõtjaga on jõutud lepinguni, aga koostöö on kuidagi ebakindel, tellimused on oodatust väiksemad ja uued, messide kaudu saadud kliendid on väga rasked lisanduma.
Et välismessilt kogutud kontaktidest maksimaalselt kasu oleks ja võimalikult paljudega koostööni jõutaks, tasub pikkade e-kirjade vahetamise asemel korraldada kliendiüritus. Kliendiüritus on välismessist 1,5 korda odavam ja parim viis tutvustada olemasolevatele ja uutele partneritele personaalselt ettevõtte võimalusi ning oskusteavet, julgustada kliente julgemalt tellima ettevõtte pakutavaid lahendusi.
Valik, millist firmat kutsuda, tuleks teha messidelt leitud kontaktide seast. Arvestama peaks sellega, et kuigi kutsuja pakub võimalust, et kõik kulud ? nii sõit kui ka peatumine Eestis ? makstakse kinni, jätavad ikkagi pooled tulemata. Seega tasub esialgu kutsuda natuke rohkem, kui tegelikult tahaks näha. Piiriks oleks siiski 10 inimest, muidu ei jõua enam kõigiga tegeleda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kliendiüritus peaks kestma vähemalt 2?3 päeva. Samas peab programm olema tugev, sest kehv üritus jätab ka halva mulje ettevõttest.
Esimesel päeval tutvustage ettevõtet, inimesi ettevõttes ja piirkonda, kus ettevõte tegutseb. Teisel päeval tuleks pühenduda klientide huvide väljaselgitamisele. Mõlema päeva võiks lõpetada meelelahutusprogrammiga.
Kümnele inimesele korraldatud reisi eelarve võiks jääda 200 000 krooni piiresse. Kõik üritused peavad toetama lähenemist klientidele ja nende muredele. Töö ja lõbu koos töötab väga hästi ? inimesed hakkavad sulama.
Parima tulemuse nii vana kliendi kinnistamisel kui ka uute võitmisel saab siiski kasutades messi ja ürituse kombinatsiooni. Ideaalne oleks pooleaastane vahe, siis tekiks kohtumistes mingi järjepidevus. Esimesel leitakse need, keda üritusele kutsuda, ja teisel juba tegeletakse nendega konkreetselt.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele