• OMX Baltic−0,81%299,94
  • OMX Riga−0,77%880,03
  • OMX Tallinn−0,35%2 056,17
  • OMX Vilnius0,12%1 193,99
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,58%8 791,8
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,1
  • OMX Baltic−0,81%299,94
  • OMX Riga−0,77%880,03
  • OMX Tallinn−0,35%2 056,17
  • OMX Vilnius0,12%1 193,99
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,58%8 791,8
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,1
  • 08.09.04, 14:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SLK esitab liinilepingu kava neljaks kuuks

Saaremaa Laevakompanii (SLK) esitab tänasel kohtumisel majandusministeeriumile praamiliiklust reguleeriva liinilepingu kava järgmiseks neljaks kuuks.
Kava järgi luuakse hiljemalt nelja kuu jooksul Tallinna Sadama ja SLK ühisfirma, mis võtab laevaliikluse SLK käest üle, teatas SLK.
SLK nõukogu liikme Aivar Jõgi sõnul on laevaliikluse jätkamine peale 1. oktoobrit juriidiliselt väga keeruline, mistõttu üritab ettevõte protsesse kiirendada ja aidata ministeeriumi tema ummikseisus. 'Majandus-ja kommunikatsiooniministeerium ise soovis laevaliiklusega pool aastat tagasi tegelema hakata, nüüdseks on tunnistatud et ühisfirma on ainuke võimalus kuidas riik saab selles äris osaleda. Kuid lisaks uue ettevõtte asutamisele on tarvis sõlmida ka liinileping, esmaspäeval leppisime kokku et üritame siin riigile käe ulatada,' lisas Jõgi. Tema sõnul on ühisfirma kontseptsioonist jäänud seni väga ühekülgne pilt, liiga palju on keskendatud varade maksumusele. 'Kui riik tahab praamiliiklusega tegeleda, siis on ühisfirma päris hea variant. Varad hindavad ära audiitorid, kuid enne tuleb ikkagi ettevõte asutada. Nii näevad ette seadused,' sõnas Jõgi.
Jõgi kinnitas, et senise lepingu pikendamine kahe aasta võrra ei ole kõne all. 'Ükski laevandusega tegelev ettevõtja ei ehita oma äri üles kahele aastale. Meie oleme investeerinud laevadesse ja inimestesse ning tahame pakkuda saarte inimestele ja majandusele pikka perspektiivi ning turvalist liiklust, seetõttu on ühisfirma parim lahendus. Minister ja ministeerium on andnud pooleteise aasta jooksul välja erinevaid lubadusi, jättes need vaid lubadusteks ja käitunud põhimõtte järgi, et kui ise saa ja ei oska, siis ei lase ka teistel teha', ütles Jõgi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 28 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele