Suur vastasseis saarte laevaliikluse säilitamise asjus võib osutuda suureks kokkumänguks, kus lollikese ossa pole jäetud mitte Atonen, vaid Eesti avalikkus.
Toivo Alt lubab teha riigile parema pakkumise kui Saaremaa Laevakompanii. ?Kui riik jõuaks SLK-ga lepingu pikendamise osas kokkuleppele ja korraldaks uue konkursi saarte liinide operaatori leidmiseks, osaleksin seal kindlasti,? ütles Alt. ?Huvi on täiesti olemas, oleks vaja vaid aasta ettevalmistusaega,? lisas ta.
Selleks hooajaks pandi Tallinna Sadamas kirja 231 kruiisilaeva, mis tõid endaga Tallinna 210 827 reisijat. Samas kasvavad järgmisel suvel need arvud 309 laeva ning umbes 286 000 jõuka reisijani.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eesti e-valitsemise kogemuste jagamine jõuab lähiajal Aafrikasse Namiibiasse, kui Ivar Tallo septembri lõpus sealse peaministri kutsel loenguid peab.
Postimees:
Parvlaevaliikluse jätkamise võimaluseks on eile majandus- ja kommunikatsiooniministri ametisse asunud Andrus Ansipi hinnangul kogu Saaremaa Laevakompanii aktsiapaki või siis praamipargi ost.
Eesti võitles endale välja õiguse püüda tuleval aastal kolmandiku võrra rohkem kilu kui tänavu, tursapüügikvoot jäi riikide erihuvide tõttu kinnitamata.
Abilinnapea Laine Jänes, kellest eile sai Tartu linnapea kohusetäitja, on kõige tõenäolisem tulevane linnajuht. Temaga on tõsisemalt konkureerimas vaid Tartu Veevärgi juht Toomas Kapp.
SL Õhtuleht:
Salajasel hääletusel sai sotsiaalliberaal Peeter Kreitzberg konkurent Toomas Vareki ees vaid ühe enamhääle ning võttis Riigikogu teise aseesimehe koha.