• OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,96%6 025,17
  • DOW 300,89%42 581,78
  • Nasdaq 0,94%19 630,97
  • FTSE 100−0,19%8 758,04
  • Nikkei 2251,09%38 772,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,09
  • OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,96%6 025,17
  • DOW 300,89%42 581,78
  • Nasdaq 0,94%19 630,97
  • FTSE 100−0,19%8 758,04
  • Nikkei 2251,09%38 772,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,09
  • 22.09.04, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaks suurt tarbekaupade valmistajat andsid kasumihoiatuse

Mõlemad kompaniid seostasid kasumi kahanemist turunduskulude kasvamisega selleks, et kaitsta oma kaubamärke, kirjutas majandusleht Financial Times.
Maailma juhtiv hambapastatootja Colgate-Palmolive teatas, et kompanii saab selle aasta kolmandas ja neljandas kvartalis kasumit 57 kuni 59 USA senti aktsia kohta, teatas Bloomberg.
Analüüsikeskuse Thomson Financiali prognoosi kohaselt ennustasid analüütikud kompaniile kasumit 67 kuni 68 senti aktsia kohta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Liptoni tee, Dove?i seebi ja Magnumi jäätise tootja Unilever teatas, et kasumi kasv aktsia kohta tuleb 5 protsenti 10protsendilise kasvu asemel, mida loodeti saavutada.
Mõlemad kompaniid süüdistavad kasumi kahanemises konkurente eesotsas Procter & Gamble?iga, kes on alandanud hindu, mistõttu tuleb rohkem kulutada reklaamile.
Unilever on viimased neli aastat kahandanud oma brändide arvu 400-le võrreldes varasema 1600ga, et peatähelepanu koondada kõige kasumlikematele. Nende brändide müük, mis annab 95 protsenti käibest, langes juulis esimest korda pärast 2000. aastat.
Ka Unilever süüdistas sarnaselt Coca-Colaga käibe languses halba ilma Põhja-Euroopas, mille tõttu ei läinud kaubaks jäätised ja jäätee.
Autor: ÄP

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 24 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele