• OMX Baltic−0,73%300,19
  • OMX Riga−1,03%877,72
  • OMX Tallinn−0,34%2 060,1
  • OMX Vilnius0,03%1 192,91
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,25%8 821,36
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,11
  • OMX Baltic−0,73%300,19
  • OMX Riga−1,03%877,72
  • OMX Tallinn−0,34%2 060,1
  • OMX Vilnius0,03%1 192,91
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,25%8 821,36
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,11
  • 28.09.04, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kinnisvarafirmad trükituru liidrid

Trükimeedia tabeli etteotsa tõusid kinnisvarafirmad, kes reklaamivad trükimeedias palju, kuid kasutavad selleks suhteliselt väikeseid reklaamipindu. Uus "tulija" reklaamijate esikümnesse on reklaamikapmaapiat alustanud "Photopoint" kaubamärki kasutav Gauruse Fotokaubandus. Honda langes ajalehereklaami esikümnest välja 14ndaks. Eraldi tuleks märkida ka trükireklaamis - Info-Autot, mis sel perioodil pani enamiku juhtivatesse trükiväljaannetesse oma vahematerjali. kuid kahjuks ei leia need vahelepanekud kajastamist iganädalases reklaamijate pingereas.
Telereklaami esiviisik püsis muutumatuna, kuid kuues on sel perioodil muusikali "Hull Sinu järele" etendusi reklaamiv Foiler. Ka kaks globaalset reklaamijat - magusatootja Ferrero ja hügieenivahendeid tootev Gillette Company - on tõusnud telereklaamijate esikümnesse. Kolmanda infotabelina on toodud Eesti ja maailma suurima reklaamija Procter&Gamble'i enamreklaamitud kaubamärgid Eesti telekanalites suvekuudel. Blend-a-Medi hambapastat reklaamiti suvekuudel üle 17 korra ja üle 10 minuti keskmiselt päevas, ka Alwaysi hügieenisidemed, Clairol Herbal Essences shampoone ja Aireli pesupulbrit reklaamis Procter&Gamble kogu perioodi jooksul üle 20000 sekundi.
Autor: Margo Veskimägi

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 28 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele