Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kinnisvarafirmad trükituru liidrid
Trükimeedia tabeli etteotsa tõusid kinnisvarafirmad, kes reklaamivad trükimeedias palju, kuid kasutavad selleks suhteliselt väikeseid reklaamipindu. Uus "tulija" reklaamijate esikümnesse on reklaamikapmaapiat alustanud "Photopoint" kaubamärki kasutav Gauruse Fotokaubandus. Honda langes ajalehereklaami esikümnest välja 14ndaks. Eraldi tuleks märkida ka trükireklaamis - Info-Autot, mis sel perioodil pani enamiku juhtivatesse trükiväljaannetesse oma vahematerjali. kuid kahjuks ei leia need vahelepanekud kajastamist iganädalases reklaamijate pingereas.
Telereklaami esiviisik püsis muutumatuna, kuid kuues on sel perioodil muusikali "Hull Sinu järele" etendusi reklaamiv Foiler. Ka kaks globaalset reklaamijat - magusatootja Ferrero ja hügieenivahendeid tootev Gillette Company - on tõusnud telereklaamijate esikümnesse. Kolmanda infotabelina on toodud Eesti ja maailma suurima reklaamija Procter&Gamble'i enamreklaamitud kaubamärgid Eesti telekanalites suvekuudel. Blend-a-Medi hambapastat reklaamiti suvekuudel üle 17 korra ja üle 10 minuti keskmiselt päevas, ka Alwaysi hügieenisidemed, Clairol Herbal Essences shampoone ja Aireli pesupulbrit reklaamis Procter&Gamble kogu perioodi jooksul üle 20000 sekundi.