Streikivad vedurimehed väidavad, et Eesti Raudtee rikub streigimurdjaid palgates seadust ning seab ohtu ohutuse raudteel.
Eile Eesti Raudtee Tartu administratiivhoones streiki jätkanud paarkümmend vedurimeest olid mures nende tööandja Eesti Raudtee käitumise pärast. Kui pühapäeval kasutas raudtee-ettevõte Venemaalt pärit streigimurdjatest vedurijuhte, siis eile levisid kuuldused, nagu maksaks Eesti Raudtee töölolevatele vedurijuhtidele igal hommikul ümbriku sees preemiat. Samuti on streikijad kuulnud ka streigiajal töötavatelt vedurijuhtidelt, et tööandja on lubanud järgmisel kuul maksta tavapärasest kõrgemat palka, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Ega nende praegu töötavate vedurijuhtide asemel ei tahaks olla. Alles mõne aja eest kuulsin Narvast pärit vedurimeestelt, et nad teevad 14 tundi tööd. Siis magavad viis tundi ja sõidavad edasi. See on hirmus koormus,? rääkis Tartus streikivate vedurimeeste juht Enn Pärtel.
Streikivad vedurimehed nimetasid eile Eesti Päevalehele hulgaliselt Eesti Raudtee poolseid seaduste rikkumisi. ?Võtame kas või selle, et igal vedurijuhil on kindel marsruut, kus ta töötada tohib. Tartus asuvad vedurimehed võivad sõita Tartu?Orava, Tartu?Elva liinil, aga praegu sõidavad Tallinnast ja Narvast pärit vedurimehed üle Eesti,? rääkis vedurimees Ago Silm.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eesti Raudtee juhatuse liige Riivo Sinijärv kinnitas eile, et ettevõte ei riku ühtegi seadust ning üritab tagada seadustes nõutava raudteeohutuse. Vedurimeeste süüdistuste kohta ütles Sinijärv, et tegemist on alusetute spekulatsioonidega.