• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,98%39 593,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,98%39 593,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • 28.09.04, 09:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Eesti Raudtee rikub streikijate arvates rängalt mitut seadust

Streikivad vedurimehed väidavad, et Eesti Raudtee rikub streigimurdjaid palgates seadust ning seab ohtu ohutuse raudteel.
Eile Eesti Raudtee Tartu administratiivhoones streiki jätkanud paarkümmend vedurimeest olid mures nende tööandja Eesti Raudtee käitumise pärast. Kui pühapäeval kasutas raudtee-ettevõte Venemaalt pärit streigimurdjatest vedurijuhte, siis eile levisid kuuldused, nagu maksaks Eesti Raudtee töölolevatele vedurijuhtidele igal hommikul ümbriku sees preemiat. Samuti on streikijad kuulnud ka streigiajal töötavatelt vedurijuhtidelt, et tööandja on lubanud järgmisel kuul maksta tavapärasest kõrgemat palka, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Ega nende praegu töötavate vedurijuhtide asemel ei tahaks olla. Alles mõne aja eest kuulsin Narvast pärit vedurimeestelt, et nad teevad 14 tundi tööd. Siis magavad viis tundi ja sõidavad edasi. See on hirmus koormus,? rääkis Tartus streikivate vedurimeeste juht Enn Pärtel.
Streikivad vedurimehed nimetasid eile Eesti Päevalehele hulgaliselt Eesti Raudtee poolseid seaduste rikkumisi. ?Võtame kas või selle, et igal vedurijuhil on kindel marsruut, kus ta töötada tohib. Tartus asuvad vedurimehed võivad sõita Tartu?Orava, Tartu?Elva liinil, aga praegu sõidavad Tallinnast ja Narvast pärit vedurimehed üle Eesti,? rääkis vedurimees Ago Silm.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesti Raudtee juhatuse liige Riivo Sinijärv kinnitas eile, et ettevõte ei riku ühtegi seadust ning üritab tagada seadustes nõutava raudteeohutuse. Vedurimeeste süüdistuste kohta ütles Sinijärv, et tegemist on alusetute spekulatsioonidega.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele