• OMX Baltic−0,58%303,52
  • OMX Riga−0,26%890,25
  • OMX Tallinn−0,33%2 070,86
  • OMX Vilnius−0,41%1 194,16
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 100−0,39%8 850,63
  • Nikkei 225−0,89%37 834,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,85
  • OMX Baltic−0,58%303,52
  • OMX Riga−0,26%890,25
  • OMX Tallinn−0,33%2 070,86
  • OMX Vilnius−0,41%1 194,16
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 100−0,39%8 850,63
  • Nikkei 225−0,89%37 834,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,85
  • 05.10.04, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

VP Market seitsmekordistas reklaamiraha

Reklaamimahu suurenemise põhjuseks oli Tallinnas kolmanda kaupluse avamine Lasnamäel Punasel tänaval. VP Marketi turundusstrateegia järgi jääb see ühekordseks kasvuks, sest mahukam kampaania üleriigilistes päevalehtedes tehakse vaid uue kaupluse avamisel.
VP Marketi reklaamimaht on siiski väiksem kui Kadaka Säästumarketil, mis koondab 45 kauplust üle Eesti. Kadaka Säästumarket on püsinud nädalaid kindlalt trükireklaami esiviisiku seas.
Kumbki kauplus keskendub discounter?i tüüpi jaeketina ainult soodsate pakkumiste põhisele reklaamile ajalehtedes. Hinnaliidritele kohaselt kasutavad mõlemad ainult trükireklaami.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele