• OMX Baltic−0,68%300,35
  • OMX Riga−0,95%878,5
  • OMX Tallinn−0,1%2 061,3
  • OMX Vilnius−0,11%1 191,19
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,21%8 824,93
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,13
  • OMX Baltic−0,68%300,35
  • OMX Riga−0,95%878,5
  • OMX Tallinn−0,1%2 061,3
  • OMX Vilnius−0,11%1 191,19
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,21%8 824,93
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,13
  • 11.11.04, 13:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink maksis aastaga riigile ligi 150 miljonit teenustasusid

Tallink Grupp maksis augustis lõppenud majandusaastal riigile 147,3 miljonit krooni, lõviosa sellest teenis Tallinna Sadam.
Tallink Grupi finantsdirektori Andres Hundi sõnul on riigi institutsioonide teenustasud meretranspordisektoris viimastel aastatel hakanud kasvama eriti tempokalt. Põhjused on seejuures erinevad, kuid harva on tegemist majanduslike arvutustega. Vähemasti Eesti reisilaevanduse näite pealt saame me rääkida selgelt ettevõtluse maksukoormuse suurenemisest ja seda väga kiires tempos. Kui riigikapitalismi vähkkasvajale kätt ette ei panda, siis Eesti meretranspordi konkurentsivõime halveneb lähiaastatel järsult,' sõnas Hunt.
Tema sõnul on Tallink unikaalne ettevõte, kellele Tallinna Sadam tahab hindu tänavu tõsta juba kaks korda aastas. 'Kui transiidifirmadel on kuhu kolida, siis meie tegevus on seotud väga konkreetsete liinidega ja monopol kasutab selle jõhkralt ära. Kui asju ei suudeta kodus ära lahendada, siis jääb loota Euroopa Liidu peale, mille liikmeks Eesti teatavasti mõni aeg tagasi sai,' rääkis Hunt.
Tallink Grupp on Läänemere piirkonna juhtivaid reisi-ja kaubaveo ettevõtteid. Tallink lõi 2003-2004 majandusaastal 800 uut töökohta. Tallink teenindab Tallinn-Helsingi, Paldiski-Kapellskari, Tallinn-Stockholm ja Helsingi-Tallinn-Peterburi liinidel kokku kuue reisi- ja kolme kiirlaevaga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 28 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele