• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mercedes-Benz uuendas raskeveokit

    Peale uuenduskuuri on Axor saadaval nii sadul- kui madelautona. Uus Axor sobib vedudeks, mida pole otstarbekas teha Mercedes-Benz raskeveokiga Actros. Samas on Axor üle võtnud mitmeid Actrose omadusi ja ehitatud viimase alusvankrile.
    Axor sobib keskmise kaugusega ehk kuni paari päeva pikkuste vedude teostamiseks ning suurepärane lahendus raskete veoste laialiveoks lähipiirkonnas. Tarbesõidukit pakutakse nii sadulveokina kui ka madelautona, millele saab tellida pealisehitisi erinevate tööülesannete teostamiseks. Valikusse kuuluvad 18-26 tonnise täismassiga veoautod.
    Veoki uuendamisel pandi rõhku juhi sõidumugavusele ja töökeskkonna ergonoomiale. Istmed on senisest mugavamad ja juhtseadmed käepärased. Näiteks lähipiirkonna teenindamiseks mõeldud auto kabiin võimaldab juhil seal hõlpsalt liikuda.
    Lisavarustusena saab tellida sinna kolmanda istme. Pikamaasõidu versioonil on aga rõhuasetus erineva suuruse ja otstarbega panipaikadel. Kabiini saab lisada liikuvaks kontoriks vajalikud seadmed ? telefoni, raadiosaatja, faksi jne.
    Axorile pakutakse nelja tüüpi kabiini - alates lähisõitudeks mõeldud lühikesest autokabiinist kuni voodiga varustatud pika kabiiniga autodeni välja.
    Peale kaheteljeliste poolhaagisveokite kuulub Axori valikusse kahe teljega madelauto täismassiga 18 tonni ning kolme teljega madelauto täismassiga 25-26 tonni. Mercedes-Benz lubab seeriale järgmisel aastal veel täiendusi.
    Jõuallikateks pakutakse kuuesilindrilisi ridamootoreid, millede võimsus jääb vahemikku 230hj - 428 hj. Mootorite töömaht on 6,4-; 7,2- ja 12-liitrit
    Järgmise aasta keskpaigast hakkab Mercedes-Benz pakkuma Axorile Euroopa Liidu kehtestatud heitegaasi tahmasuse ja lämmastikdioksiidi sisaldust reguleeriva Euro 4/5 normidele vastavaid mootoreid. Viimaste puhul väheneb märkimisväärselt kütusekulu ning pikeneb hooldevälp.
    Mercedes-Benz Axori hooldevälp on lähisõite tegevatel autodel 80 000 kilomeetrit ja pikamaa veoautodel kuni 100 000 kilomeetrit.
    Axor on Eestis müügil eelmisest nädalast, maksab auto Silberauto andmeil alates 800 000 kroonist.
    Axori peamised konkurendid Eesti tarbeautode turul saavad olema Scania R-, S- ja T-seeria ja Volvo FM seeria veokid.
    Autor: ÄP
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Räägime sellest, mis nägu on töökius ja töökiusaja
Töökiusu vastu seismiseks läheb tarvis sama, mis teistegi ühiskondlike probleemide puhul – rääkimise jõudu, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Töökiusu vastu seismiseks läheb tarvis sama, mis teistegi ühiskondlike probleemide puhul – rääkimise jõudu, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Aasia turud on täna tõusnud
Aasia aktsiaturud ja regiooni suuremad valuutad täna üldiselt tõusid, samas oli ka turge, kus aktsiad odavnesid. Investorid ootavad jätkuvalt täiendavat infot koroonaviiruse omikrontüve kohta, vahendab Reuters
Aasia aktsiaturud ja regiooni suuremad valuutad täna üldiselt tõusid, samas oli ka turge, kus aktsiad odavnesid. Investorid ootavad jätkuvalt täiendavat infot koroonaviiruse omikrontüve kohta, vahendab Reuters
Rainer Vakra lahkub Tallinna Soojusest ja asub juhtima keskkonnaametit
Tallinna Soojuse juhatajana töötav Rainer Vakra asub uuest aastast tööle keskkonnaameti peadirektorina.
Tallinna Soojuse juhatajana töötav Rainer Vakra asub uuest aastast tööle keskkonnaameti peadirektorina.
Marek Seer püsis järgmisel töökohal napid kolm kuud "Uut tööd ei otsi."
Neli kuud riigi vaktsineerimist koordineerinud ja septembri alguses Confido kiirkliinikuid juhtima asunud Marek Seer tänasest enam Confidos ei tööta.
Neli kuud riigi vaktsineerimist koordineerinud ja septembri alguses Confido kiirkliinikuid juhtima asunud Marek Seer tänasest enam Confidos ei tööta.