Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mercedes-Benz uuendas raskeveokit

    Peale uuenduskuuri on Axor saadaval nii sadul- kui madelautona. Uus Axor sobib vedudeks, mida pole otstarbekas teha Mercedes-Benz raskeveokiga Actros. Samas on Axor üle võtnud mitmeid Actrose omadusi ja ehitatud viimase alusvankrile.
    Axor sobib keskmise kaugusega ehk kuni paari päeva pikkuste vedude teostamiseks ning suurepärane lahendus raskete veoste laialiveoks lähipiirkonnas. Tarbesõidukit pakutakse nii sadulveokina kui ka madelautona, millele saab tellida pealisehitisi erinevate tööülesannete teostamiseks. Valikusse kuuluvad 18-26 tonnise täismassiga veoautod.
    Veoki uuendamisel pandi rõhku juhi sõidumugavusele ja töökeskkonna ergonoomiale. Istmed on senisest mugavamad ja juhtseadmed käepärased. Näiteks lähipiirkonna teenindamiseks mõeldud auto kabiin võimaldab juhil seal hõlpsalt liikuda.
    Lisavarustusena saab tellida sinna kolmanda istme. Pikamaasõidu versioonil on aga rõhuasetus erineva suuruse ja otstarbega panipaikadel. Kabiini saab lisada liikuvaks kontoriks vajalikud seadmed ? telefoni, raadiosaatja, faksi jne.
    Axorile pakutakse nelja tüüpi kabiini - alates lähisõitudeks mõeldud lühikesest autokabiinist kuni voodiga varustatud pika kabiiniga autodeni välja.
    Peale kaheteljeliste poolhaagisveokite kuulub Axori valikusse kahe teljega madelauto täismassiga 18 tonni ning kolme teljega madelauto täismassiga 25-26 tonni. Mercedes-Benz lubab seeriale järgmisel aastal veel täiendusi.
    Jõuallikateks pakutakse kuuesilindrilisi ridamootoreid, millede võimsus jääb vahemikku 230hj - 428 hj. Mootorite töömaht on 6,4-; 7,2- ja 12-liitrit
    Järgmise aasta keskpaigast hakkab Mercedes-Benz pakkuma Axorile Euroopa Liidu kehtestatud heitegaasi tahmasuse ja lämmastikdioksiidi sisaldust reguleeriva Euro 4/5 normidele vastavaid mootoreid. Viimaste puhul väheneb märkimisväärselt kütusekulu ning pikeneb hooldevälp.
    Mercedes-Benz Axori hooldevälp on lähisõite tegevatel autodel 80 000 kilomeetrit ja pikamaa veoautodel kuni 100 000 kilomeetrit.
    Axor on Eestis müügil eelmisest nädalast, maksab auto Silberauto andmeil alates 800 000 kroonist.
    Axori peamised konkurendid Eesti tarbeautode turul saavad olema Scania R-, S- ja T-seeria ja Volvo FM seeria veokid.
    Autor: ÄP
  • Hetkel kuum
Suur analüüs: maailmamajanduse jõujoonte murrangus pole Euroopa seis kiita
Maailmamajanduses annavad tooni Hiina, India ja laiemalt globaalse lõuna tõus ning USA jätkuva olulisuse valguses paistab suurima kaotajana Euroopa, kirjutab majanduspublitsist Liis Laidre Äripäeva essees.
Maailmamajanduses annavad tooni Hiina, India ja laiemalt globaalse lõuna tõus ning USA jätkuva olulisuse valguses paistab suurima kaotajana Euroopa, kirjutab majanduspublitsist Liis Laidre Äripäeva essees.
Saunumi käive kasvas, kahjum kahanes
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: viie milli eest vaba aega, palun! “Ükskõik kui pees vahepeal asjad on, kõik läheb mööda.“
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi tee avalikust häbipostist töövõiduni: süda jättis löögi vahele
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tartus baaripidamise lõpetanud firma jäi töötajatele võlgu
Tartu Supilinnas Mülä baari varem vedanud firma läks pankrotimenetlusse, mis võiks ettevõtte ühe omaniku sõnul tuua lahenduse ka maksmata jäänud palkadele.
Tartu Supilinnas Mülä baari varem vedanud firma läks pankrotimenetlusse, mis võiks ettevõtte ühe omaniku sõnul tuua lahenduse ka maksmata jäänud palkadele.