• OMX Baltic0,78%268,35
  • OMX Riga−0,33%879,4
  • OMX Tallinn0,91%1 715,2
  • OMX Vilnius0,63%1 040,57
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 100−0,08%8 280,57
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%113,43
  • OMX Baltic0,78%268,35
  • OMX Riga−0,33%879,4
  • OMX Tallinn0,91%1 715,2
  • OMX Vilnius0,63%1 040,57
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 100−0,08%8 280,57
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%113,43
  • 01.02.05, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädalapikkuse reklaamikampaania saab raadiost 10 000 krooniga

Pärast reklaamimüügi lõppemist Eesti Raadios on Eestisse jäänud kolm suuremat raadioreklaami müüvat raadiogruppi: Trio LSL, Sky Media ja Mediainvest Holding. Reklaamivõimaluste valik neis on suur ja lai ? alates firmade lihtkuulutustest ning lõpetades keerukate tarbijamängudega.
Trio Raadiogrupi müügidirektori Brigitta Leifi sõnul on Trio raadiojaamades kõige populaarsemad ilmateate ja täistunni sponsoreklaamipakett, mille hinnad jäävad 17 000?23 000 krooni vahele.
Ka Sky Media müügidirektor Heiki Abel ütleb, et ilmateatepakett on ettevõtete seas kõige populaarsem.
Mediainvest Holdingu tegevjuhi Toomas Vara sõnul meeldib ettevõtetele kõige enam, kui vastavalt ettevõttele ja toote spetsiifikale mõeldakse välja mingi mäng näiteks hommikuprogrammis.
Kõige lihtsam reklaamivalik on raadiotes sekundi hinnaga müüdav lihtkuulutus. Sekundi hind algab venekeelsetes raadiotes 5 kroonist, eestikeelsetes raadiotes aga öösel 15, päeval 20 ja kõige kuulatavamal kellaajal, kuuest kümneni, 26 kroonist.
Ka reklaamipakettide hinnad on kõige madalamad (3000 kuni 20 000 krooni) just venekeelsetes raadiojaamades Sky Radio ja Russkoe Radio.
Eestikeelsetes ja üle-eestilistes raadiojaamades maksavad reklaamipaketid ja nädalamängud 4000 kuni 35 000 krooni.
Ilmateate toetuspaketi hind sõltub levialast, näiteks üle-eestilistes raadiojaamades on see veidi üle 20 000 krooni ja väiksema levialaga jaamades jääb hind alla 20 000 krooni. Venekeelsetes kanalites aga on hind veelgi madalam ? 12 000 krooni.
Kõige kallimad on kindlale sihtgrupile suunatud kampaaniad, näiteks Kuku raadio Selge Grupijuhi reklaamihinnad algavad 50 000 kroonist.
Väga populaarsed on ka hommikuprogrammide toetuspaketid, mille nädalahinnad jäävad 10 000 ja 15 000 krooni vahele. Lisaks reklaamidele saab raadios korraldada raadiomänge, tootetutvustusi, auhinnaloosimisi. Nende hind sõltub ülesehitusest, intensiivsusest, mänguga kaasneva reklaami mahust, kanalitest ning auhinnafondist. Nädalamängude hinnad jäävad vahemikku 4000?35 000 krooni.
Peale klippide reklaamplokkides on raadiojaamades võimalus siduda reklaam erinevate saatelõikudega, mis annab ettevõttele suurema võimaluse tabada asjast huvitatud sihtgruppi. Näiteks ettevõtetel, kes ?püüavad? autojuhte, tasuks osta reklaami autojuhtidele suunatud tipptundi.
Peale reklaamklipi ostmise konkreetsete saadete juurde on võimalik teha erinevaid kampaaniaid, nagu näiteks Kuku raadios enne jaanipäeva korraldatav Selge Grupijuhi kampaania, mis on kõige kallim, alates 50 000 kroonist.
Lisaks tavapakettidele tasub raadiojaamast küsida ka reklaami ideelist lahendust, kus klipi valmistamisel aitab ettevõtet copywriter ja produktsiooniosakond.
Ettevõtetel, kes müüvad masstoodet, tasub teha reklaami kindlasti üleriigilises kanalis. Kes aga püüab tähelepanu äratada teatud piirkonnas, sel tasub osta reklaami samas piirkonnas levivas jaamas, kus pealegi on väiksema leviala tõttu soodsam hind.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.11.24, 12:07
Tallinki keskkonnaalased jõupingutused kannavad vilja
Kuigi laevandussektoris on regulatsioonide hulk muret tekitavalt suur ja uue põlvkonna lahendusi kütuse tarbimisel pole, on Tallink pühendunud olemasolevate süsteemide parendamisele ja toonud sõitma ka uusi aluseid, ikka selleks, et CO jalajälge vähendada.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele