• OMX Baltic0,35%301,06
  • OMX Riga−0,05%892,51
  • OMX Tallinn0,66%2 082,41
  • OMX Vilnius0,36%1 206,79
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,25%8 801,36
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,99
  • OMX Baltic0,35%301,06
  • OMX Riga−0,05%892,51
  • OMX Tallinn0,66%2 082,41
  • OMX Vilnius0,36%1 206,79
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,25%8 801,36
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,99
  • 03.03.05, 07:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Jõgevamaa ootab rööbasbussiühendust

Jõgeva maavanem Aivar Kokk loodab, et alates 2006. aasta sügisest veavad Tartu ja Jõgevamaa põhjapiiril asuva Vägeva vahel sõitjaid ka rööbasbussid.
«Hea ja kiire ühendus Tartuga on oluline,» ütles Kokk Postimehele. «Jõgevamaalt sõidab iga päev Tartusse tööle 700?800 inimest.» Jõgevamaad Tartuga ühendav liin on omakorda osa suuremast plaanist, mille kohaselt hakkaksid rööbasbussid sõitma ka Lõuna-Eestis.
Kokk ütles, et Tartust lõuna pool võib see plaan ehk teoks saada kõige varem 2007. aastal, Jõgeva liinil aga juba järgmisest aastast. «Mujal vajab asi veel arutamist, aga Jõgevamaal on vajalik arv reisijaid olemas,» põhjendas ta. «Kui siin on rööbasbussiliiklus käivitatud, saab seda mujal edasi arendada.»
Reisijateveo asjus on läbirääkimisi peetud Edelaraudteega. Sel esmaspäeval arutas Jõgeval rööbasbussiliikluse teemat ümarlaud, millest võtsid muu hulgas osa nii Lõuna-Eesti maakondade kui ka Edelaraudtee esindajad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Endel Soosaar Tartu maavalitsuse majandusarengu osakonnast ütles, et kõneks oli nii Jõgevamaa?Tartu liin kui ka Tartut Valga, Põlva ja Võruga ühendav Lõuna-Eesti raudteekolmnurk.
«Tartu ja Valga vahel on reisirongiliiklus küll olemas, aga Valga maakond pole sellega rahul,» tõi ta välja ühe liini, kuhu võiks rööbasbuss tulla. «Tartumaal sobiks see näiteks Tartu?Elva ja Tartu?Põlva suundadele, kus on tihe raudteeäärne inimasustus.»

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele