• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 20.10.05, 09:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pärnu PM: Kihnut ühendab mandriga õhuteed pidi ikka Air Livonia

Pärnu lennufirma Air Livonia jätkab eeloleval talvel lende mandri ja Kihnu vahel ning lõpetab lepingu lisa kohaselt hooaja 30. aprillil 2006.
Eile hommikul avaliku teenindamise lepingu lisale antud Pärnu maavanema Toomas Kivimägi ja AS Air Livonia omaniku Ants Aringo allkirjad kinnitavad vastastikuste järeleandmistega saavutatud kokkulepet, milleni kulus poolteist kuud.
?Kompromissi puhul on mõlemal võite ja kaotusi,? mainis maavanem. ?Meie poolt tähendab see täiendavat dotatsiooni umbes 15 protsenti, mis tuleneb peaasjalikult kütuse kallinemisest, ja teiseks kokkulepe, et 2005/2006 on viimane hooaeg, kui Air Livonia on valmis mandri ja Kihnu vahel ühendust pidama.?
Maavalitsusele ebameeldiva üllatusena saabus neile 8. septembril Air Livonia juhataja kiri. Selles teatas Aringo soovist lõpetada ennetähtaegselt avaliku teenindamise leping, mis tugines avatud pakkumisega riigihanke ?Õhutransporditeenus Pärnu-Kihnu-Pärnu liinil 15.12.2003 ? 15.12.2008? tulemusele ning mille järgi pidanuks lennufirma teenindama reisijaid ja vedama kaupa veel neli talve.

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Kui oleks tegemist bussifirmaga, poleks mingi probleem tellida see liin kellegi teise käest,? leidis maavanem ja jäi resoluutseks, et lepingu lõpetamine ei ole võimalik, sest sellega kaasneks suur oht talvisele lennuühendusele Kihnuga.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele